قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات سایپا شروع شد

به گزارش مجله 90 جعبه، قرعه کشی 9 محصول طرح پیش فروش یک ساله سایپا که ثبت نام آنها از صبح یکشنبه هفته گذشته (18 خردادماه) شروع شده بود، امروز و با حضور نهادهای نظارتی و رسانه ها شروع شد.

قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات سایپا شروع شد

سایپا: در پی جلسه نهم خردادماه کمیته خودرو با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت ایران خودرو و سایپا، مقرر شد برای اطمینان بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه کشی، نهادهای نظارتی و رسانه ها در همه مراحل قرعه کشی فرآیند پیش فروش محصولات دو خودروساز حضور داشته باشند.

در قرعه کشی امروز مالکان 10 هزار شاهین (خودروی نوبرانه سایپا) تعیین خواهند شد و به گفته مسوولان این گروه صنعتی، نخستین خودروهای تولیدی این محصول جدید دی ماه سال جاری تحویل منتخبان خواهد شد.

برپایه این گزارش، در طرح پیش فروش یک ساله محصولات گروه سایپا بیش از 264 هزار نفر ثبت نام کردند که واجدان شرایط در سامانه قرعه کشی قرار خواهند گرفت و 40 هزار نفر از آنها برای تخصیص ظرفیت در نظر گرفته شده این طرح انتخاب خواهند شد.

تا پیش از تعیین شدن نتیجه پایش سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا)، 74 هزار نفر برای خودرو شاهین، 89 هزار نفر برای ساینا اس، 32 هزار نفر برای کوییک اس، 30 هزار نفر برای کوییک دنده ای، 21 هزار نفر برای کوییک آر (دو رنگ) و نزدیک به 18 هزار نفر برای وانت های 151 سایپا و زامیاد ثبت نام کردند.

این در حالی است که در این طرح 10 هزار خودرو شاهین، هشت هزار خودرو ساینا اس، پنج هزار کوییک اس، پنج هزار و 500 دستگاه کوییک دنده ای، 6 هزار و 700 دستگاه کوییک آر (دو رنگ)، دو هزار دستگاه سایپا 151 (وانت پراید) و دو هزار و 800 دستگاه نیز از محصولات شرکت زامیاد به منتخبان عرضه خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 975

به "قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات سایپا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات سایپا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید