لالیگا، بارسلونا به تازه وارد های لیگ هم باخت، ادامه فراز و نشیب های تیم کومان

به گزارش مجله 90 جعبه، تیم فوتبال بارسلونا هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را با قبول یک شکست خارج از خانه مقابل یکی از تیم های تازه صعودکرده به لالیگا پشت سر گذاشت.

لالیگا، بارسلونا به تازه وارد های لیگ هم باخت، ادامه فراز و نشیب های تیم کومان

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از دومین شب از هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا میهمان تیم کادیس بود و در خاتمه با نتیجه غیرمنتظره 2 بر یک تن به شکست داد.

هر سه گل این بازی را بازیکنان تیم کادیس به ثمر رساندند. گل نخست توسط آلوارو خیمنس در دقیقه 8 رقم خورد، گل دوم توسط پدرو آلکارا در دقیقه 57 که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد برای بارسایی ها به ثبت رسید و سومین گل که پیروزی میزبان را قطعی کرد، در دقیقه 63 توسط آلوارو نگردو ثبت شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به این ترتیب چهارمین باخت فصل بارسلونا و ششمین بازی بدون برد این تیم در دهمین بازی اش به ثبت رسید و این تیم با 14 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند، جایی که 12 امتیاز با اتلتیکومادرید صدرنشین که همین تعداد بازی انجام داده است، اختلاف دارد. کادیس یکی از سه تیمی که این فصل وارد لالیگا شده است هم 18 امتیازی شد و بالاتر از کاتالان ها در رده پنجم جدول نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1273

به "لالیگا، بارسلونا به تازه وارد های لیگ هم باخت، ادامه فراز و نشیب های تیم کومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، بارسلونا به تازه وارد های لیگ هم باخت، ادامه فراز و نشیب های تیم کومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید