لیونبرگ: ترجیح می دهم به بازیکنان آینده دار میدان ندهم!، هنوز به حضور در جمع 4 تیم برتر امیدوار هستیم

به گزارش مجله 90 جعبه، فردی لیونبرگ نسبت به حضور تیمش در جمع 4 تیم برتر رقابت های لیگ برتر انگلیس ناامید نیست.

لیونبرگ: ترجیح می دهم به بازیکنان آینده دار میدان ندهم!، هنوز به حضور در جمع 4 تیم برتر امیدوار هستیم

به گزارش خبرنگاران، فردی لیونبرگ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه وستهام در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد توپچی ها هنوز نسبت به حضور در جمع 4 تیم اول جدول ناامید نیست.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: نباید صحبت ها درباره حضور در جمع 4 تیم برتر را متوقف کنیم و هنوز به حضور در 4 رده اول امیدوار هستیم. با این حال برای ما همه چیز در تمرکز برای کاری که در حال اجرا دادنش هستیم، خلاصه می گردد. نباید به بالا، پایین یا اطراف نگاهی بیندازیم. تنها موظفیم روی بازی و اعتماد به نفس خود کار کنیم. من نگفته ام قرار است مشکل تیم را با استفاده از بازیکنان خاصی حل کنم اما ترجیح می دهم در چنین شرایط سختی از بازیکنان باتجربه استفاده کنم. تصمیم گرفتم بین بازیکنان جوان از بعضی از آن ها که قرار است آینده باشگاه را شکل دهند، استفاده نکنم. به دنبال این هستم تا بازیکنان باتجربه مسئولیت ها را بر عهده بگیرند و بازی ها را تغییر دهند.

او در ادامه اضافه نمود: باید شرایط منفی فعلی را تغییر دهیم. این فرصت فوق العاده ای است که شاید برای بازیکنان ما خوب باشد. بازیکنان می توانند کمی آرام باشند، روی بازی تمرکز نمایند و همان کاری را انجام دهند که در نیمه دوم مقابل برایتون به نمایش گذاشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 489

به "لیونبرگ: ترجیح می دهم به بازیکنان آینده دار میدان ندهم!، هنوز به حضور در جمع 4 تیم برتر امیدوار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونبرگ: ترجیح می دهم به بازیکنان آینده دار میدان ندهم!، هنوز به حضور در جمع 4 تیم برتر امیدوار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید