متقاضیان وام ودیعه مسکن این خبر مهم را بخوانند

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران: وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که ثبت نام از متقاضیان دریافت ودیعه اجاره مسکن از ساعت 10 صبح شنبه 4 مرداد تا پنجشنبه 9 مرداد ماه به صورت پیامکی انجام می گردد و متعاقبا زمان تکمیل اطلاعات به وسیله سامانه طرح اقدام ملی اعلام خواهد شد .

متقاضیان وام ودیعه مسکن این خبر مهم را بخوانند

جهت دریافت خدمات طراحی سر در ورودی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل ایسنا: وزارت راه و شهرسازی، جزئیات خط و نحوه دریافت تسهیلات یاری ودیعه اجاره را اظهار داشت.

در این اطلاعیه آمده است: جهت رعابت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال متقاضیان دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن، ثبت نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد. بدین منظور متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 4 مرداد با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی 300073640 به وسیله تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام نمایند. گفتنی است که مهلت ثبت نام در ساعت 24 روز پنجشنبه 9 مرداد به اتمام خواهد رسید.

لازم است شماره تلفن همراه متقاضی که به وسیله آن پیامک ارسال می شود به نام فرد متقاضی باشد.

متعاقباَ زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات به وسیله سامانه طرح اقدام ملی مسکن به ادرس www. Tem.mrud.ir اعلام خواهد شد.

سقف تسهیلات یاری ودیعه اجاره مسکن در تهران 50، سایر کلانشهرها شامل شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه 30 و سایر شهرها 15 میلیون تومان است.

تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب دیده کروناست.

تسهیلات مذکور با نرخ سود 13 درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می شود.

در دوره قرارداد صرفاً سود تسهیلات از سوی مستاجرین پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا به وسیله ارسال پیامک به سرشماره 300073640 ثبت نام اولیه می نمایند و سپس در زمان بندی اعلامی می بایست در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت نام نمایند.

متقاضیان دریافت این تسهیلات می بایست شرایط مندرج در ماده 1 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی را داشته باشند. این شرایط عبارتند از: داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال 1384 به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا.

متقاضیان می بایست دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

گروه های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه، به توضیح زیر معین می شود: کارگران و حقوق بگیران ثابت با اولویت ازدواج های جدید و خانواده های 5 نفره و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سازمان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار.

وثایق لازم برای اخذ وام متعاقبا به وسیله سامانه طرح اقدام ملی اعلام می شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 947

به "متقاضیان وام ودیعه مسکن این خبر مهم را بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان وام ودیعه مسکن این خبر مهم را بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید