مجازات فیلیپو اینزاگی و شاگردانش به خاطر سقوط به دسته دوم با سفر زمینی 12 ساعته!

به گزارش مجله 90 جعبه، باشگاه بنونتوی ایتالیا بازیکنان و مربیان این تیم را به خاطر سقوط شان به دسته دوم مجازات می نماید.

مجازات فیلیپو اینزاگی و شاگردانش به خاطر سقوط به دسته دوم با سفر زمینی 12 ساعته!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بنونتو برای مجازات بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به خاطر قطعی شدن سقوط شان به دسته دوم فوتبال ایتالیا تصمیم گرفته است که آنها را با اتوبوس به محل انجام آخرین بازی فصل شان برابر تورینو ببرد.

بنونتو امیدوار بود لاتزیو بتواند تورینو دیگر کاندیدای سقوط را شکست دهد تا نبرد برای بقا در سری A به هفته پایانی کشیده گردد، اما با تساوی بدون گل مصاف لاتزیو و تورینو، بقای تورینو و سقوط بنونتو به سری B قطعی شد. به همین دلیل بازی بنونتو مقابل تورینو در تورین در هفته پایانی فصل یک بازی کاملاً تشریفاتی خواهد بود.

در همین حال سایت مرکاتوی ایتالیا نوشته است که اورسته ویگوریتو رئیس باشگاه بنونتو برای مجازات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم از جمله سرمربی تیم فیلیپو اینزاگی بابت سقوط شان تصمیم گرفته است که آنها را به جای هواپیما با اتوبوس و به صورت زمینی راهی تورین کند و این بدان معناست که آنها باید حداقل 12 ساعت از وقت خود را در اتوبوس سپری نمایند. مسافتی که اینزاگی و شاگردانش باید برای رسیدن به خانه آخرین حریف شان در فصل جاری سری A طی نمایند، تقریباً تمام طول شبه جزیره ایتالیا از شمال تا جنوب آن است.

کوریره در ادامه مدعی شده است که مجازات در نظر گرفته شده برای بازیکنان و مربیان بنونتو از سوی یکی از گروه اولتراهای این تیم (طرفداران متعصب) به باشگاه توصیه شده است. گویا پس از آنکه اعلام شد ممکن است بنونتو تیم زیر 23 سال خودش را به مصاف تورینو بفرستد، این گروه از طرفداران با ابراز خشم و مخالفت خود، به مدیران توصیه کردند که برای مجازات بازیکنان و مربیان تیم آنها را با یک اتوبوس معمولی به تورین بفرستند.

تیم بنونتو تابستان سال گذشته به سری A صعود کرد و در نیمه اول فصل هم عالی نتیجه گرفت و به رتبه دهم جدول رسید، اما در نیم فصل دوم نتایج و عملکرد این تیم به شدت اُفت کرد و تنها پیروزی اش در خانه یوونتوس بود و در 18 بازی مابقی 10 بار باخت و هفت بار هم مساوی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1572

به "مجازات فیلیپو اینزاگی و شاگردانش به خاطر سقوط به دسته دوم با سفر زمینی 12 ساعته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات فیلیپو اینزاگی و شاگردانش به خاطر سقوط به دسته دوم با سفر زمینی 12 ساعته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید