مشکل اصلی عراق از دید سرمربی نپال

به گزارش مجله 90 جعبه، سرمربی کویتی تیم ملی فوتبال نپال معتقد است شاگردان کاتانتس کار آسانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نخواهند داشت.

مشکل اصلی عراق از دید سرمربی نپال

به گزارش خبرنگاران، عبدالله المطیری سرمربی تیم ملی نپال در خصوص دیدار شکست 6 بر 2 تیمش مقابل عراق گفت: عراق یک تیم قدرتمند و شایسته است اما در مرحله مقدماتی جام جهانی کار آسانی نخواهد داشت. کاتانتس باید برخی از مسائل و نقاط ضعف تیمش را حل نماید که اصلی ترین آنها خودداری از تک روی و توجه به بازی گروهی است. در واقع این مشکل اصلی عراق است.

وی افزود: شرایط با بازی های قبلی متفاوت شده و هنگ کنگ تیم آسان گذشته نیست. آنها 9 بازیکن خارجی جدید به فهرست خودشان افزوده اند، کامبوج تغییراتی در کادرفنی داشته و مثل بازی رفت ظاهر نمی شود. عراق برای صعود از این مرحله باید تلاش زیادی کند و با تمرکز در بازی های خودش ظاهر شود.

سرمربی تیم ملی نپال گفت: صفا هادی هافبک شماره 7 عراق یک بازیکن فوق العاده است. او می تواند در میانه زمین تفاوت ها را رقم بزند و به تیمش کمک کند. این هافبک استعدادها و توانمندی های فردی خاصی دارد و آرزو می کردم بازیکنی در این حد در تیم ملی نپال داشتیم. من به فوتبال عراق علاقه زیادی دارم و امیدوارم روزی بتوانم در باشگاه الزوراء این کشور فعالیت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1599

به "مشکل اصلی عراق از دید سرمربی نپال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اصلی عراق از دید سرمربی نپال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید