موسایی: عضو پیشین تیم ملی کشتی از بیمارستان مرخص شد، حال گرایی خوب است

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: مهدی نصیری چند روزی بیمارستان بستری شد چون بخشی زیادی از ریه اش درگیر ویروس کرونا شده بود، اما خوشبختانه وضعیتش رو به بهبود است.

موسایی: عضو پیشین تیم ملی کشتی از بیمارستان مرخص شد، حال گرایی خوب است

محمد موسایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص ابتلای برادران نصیری به کرونا و وخامت حال یکی از آنها، گفت: حمید نصیری که بهتر شده و مهدی نصیری قهرمان سابق آسیا و عضو پیشین تیم ملی فرنگی هم چند روزی بیمارستان بستری شد چون بخشی زیادی از ریه اش درگیر شده بود، اما خوشبختانه شرایطش رو به بهبود است. محمدرضا گرایی هم که کرونایش مثبت شده بود، بهبود یافته و خوشبختانه برادرش علی، کرونا نگرفت.

وی در خصوص شرایط هیئت کشتی در ایام کرونا ادامه داد: کارهای معمول هیئت را انجام دادیم، مسابقات هم که تعطیل بودند، با این حال برای آینده برنامه ریزی نموده ایم. در مسابقات انتخابی تیم ملی فرنگی میثم دلخانی و محمد علی گرایی اول شدند، ضمن اینکه محمدرضا گرایی هم به خاطر ابتلا به کرونا نتوانست شرکت کند و اگر بود، او هم می توانست نفر اول وزن خودش باشد و سه ملی پوش از استان فارس در تیم فرنگی داشته باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

موسایی همچنین در خصوص مدال های بین المللی سال های اخیر استان فارس تاکید نمود: سال 97 در مسابقات بین المللی در کلیه رده های سنی 20 مدال گرفته بودیم که این تعداد در سال 98 به عدد 40 رسید، ضمن اینکه در همه رده های سنی عضو تیم ملی داشتیم و این یک استثنا در ورزش استان فارس بود. سال گذشته همچنین جام بین المللی تختی را در کشتی فرنگی برگزار کردیم که همه از میزبانی استان راضی بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1242

به "موسایی: عضو پیشین تیم ملی کشتی از بیمارستان مرخص شد، حال گرایی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسایی: عضو پیشین تیم ملی کشتی از بیمارستان مرخص شد، حال گرایی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید