نامه اعتراض آمیز پرسپولیس به AFC درباره میزبانی ضعیف قطری ها

به گزارش مجله 90 جعبه، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعتراض خود به میزبانی ضعیف کشور قطر در بعضی مسائل را به این کنفدراسیون گزارش کرد.

نامه اعتراض آمیز پرسپولیس به AFC درباره میزبانی ضعیف قطری ها

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در نامه ای، اعتراض جدی خود به میزبانی ضعیف و ناهماهنگی های موجود در قطر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده اند.

در این نامه، به مسائل تیم فوتبال پرسپولیس از روز اول ورود به قطر برای انجام تمرین و پیگیری برنامه ها در هتل، اشاره و اعتراض شده است.

به نظر می رسد؛ دیگر نمایندگان ایران هم با این مسائل روبه رو بوده اند و با توجه به صحبت های مطرح شده میان سرپرستان کاروان ها، محتمل است که نامه های مشابهی به این منظور ارسال گردد.

در نامه ارسالی از سوی باشگاه پرسپولیس برای نمونه به چند مورد از مسائل پیش آمده اشاره شده است.

از جمله این اتفاقات در روز اول ممانعت از انجام تمرین بود. افشین پیروانی با اعتراض جدی به نماینده کنفدراسیون، انجام تمرین را برنامه هماهنگ شده از قبل دانست و تأکید کرد پرسپولیس با اعتماد به برنامه ارسالی، روز قبل از سفر را استراحت نموده و بر انجام تمرین اصرار دارد که در نهایت با اصرار اجرا شده، این جلسه تمرینی انجام شد. در حالی که برخی نمایندگان ایران به دلیل این ناهماهنگی برای تمرین روز اول با مشکل روبه رو شدند.

اعتراض دیگر پرسپولیس به مناسب و کافی نبودن امکانات جانبی هتل مانند سالن بدنسازی و استخر و سونا برای سرویس دهی به شش تیم فوتبال است که از قبل باید لحاظ می شد. ضمن آن که این موضوع قبل از سفر تیم، بعد از تحقیق میدانی، در نامه ای به کنفدراسیون اعلام شده بود. عدم برنامه ریزی و هماهنگی دقیق برای استفاده بهینه از امکانات موجود از دیگر موارد مشابه بود.

همچنین اشاره شد که پرسپولیس برای اجرای برنامه ارسالی خود از جمله استفاده از سالن بدنسازی دچار مشکل شده است. در این ارتباط افشین پیروانی با اصرار و پیگیری زیاد پیروز شد که سالن را برای سرخپوشان در اختیار بگیرد که البته از نظر اندازه هم مسائلی دارد. سرویس دهی هتل مانند نظافت اتاق ها و موارد دیگری مثل سرو ناهار که با تأخیر اجرا شده و گاهاً غذاها سرد بوده است از دیگر موارد مورد اشاره در این نامه بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1047

به "نامه اعتراض آمیز پرسپولیس به AFC درباره میزبانی ضعیف قطری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه اعتراض آمیز پرسپولیس به AFC درباره میزبانی ضعیف قطری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید