نتایج آزمون دکتری اعلام شد، 116هزار نفر مجاز شدند

به گزارش مجله 90 جعبه، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: نتایج اولیه پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت علوم هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org/ قابل مشاهده است.

نتایج آزمون دکتری اعلام شد، 116هزار نفر مجاز شدند

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دفترچه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال 99 نیز روز دوشنبه سوم شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: کل مجازین آزمون دکتری 99 تعداد 116 هزار و 40 نفر است و ازین تعداد 62 هزار و 938 داوطلب برای پذیرش در دوره روزانه مجاز شدند.

پیش از این دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگاران، اعلام نموده بود بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مصاحبه دانشگاه ها برای داوطلبان به صورت مجازی انجام می گیرد و نیازی به حضور داوطلب در دانشگاه ها نیست.بنابراین با توجه به اینکه برنامه زمانی این مصاحبه ها فشرده تر خواهد شد ما کوشش می کنیم تا اواخر مهر ماه نتیجه قطعی این مصاحبه ها اعلام گردد.

به گزارش خبرنگاران، آزمون دکتری سال 99 روز پنجشنبه 9 مرداد با شرکت تعداد 179 هزار داوطلب در 60 شهرستان و 143 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1089

به "نتایج آزمون دکتری اعلام شد، 116هزار نفر مجاز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون دکتری اعلام شد، 116هزار نفر مجاز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید