نصیری: خانه های سلامت تهران خدمات روانشناسی بحران ارائه می دهند

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: خانه های سلامت منتخب مناطق 22گانه به مدت 10 روز خدمات رایگان مشاوره، روانشناختی و حمایت های اجتماعی- روانی با رویکرد مداخله در بحران ارائه می دهند.

نصیری: خانه های سلامت تهران خدمات روانشناسی بحران ارائه می دهند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زینب نصیری با اعلام این خبر توضیح داد: با توجه به رویداد ها و اتفاق های اخیر طی روز های گذشته، در کنار هموطنانی که داغدار عزیزان خود هستند، تمام مردم ایران به خصوص شهر تهران، فشار روانی و سوگ عمیقی را تجربه می نمایند که توام با خشم و نگرانی است.

وی یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر بهبود شرایط روانی و اجتماعی شهروندان را انتخاب نحوه مواجهه درست و همراهی با مردم توسط سیاست گذاران و برنامه ریزان در سطح کلان و کاهش تنش ها در سطح جامعه دانست.

نصیری ادامه داد: با این وجود، ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی فردی و تخصصی مرتبط با بحران و بلایا به شهروندان به خصوص با رویکرد کاهش آسیب های روانی در بچه ها و نوجوانان می تواند به تاب آوری اجتماعی و بهبود سلامت روان شهروندان یاری کند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران اضافه نمود: همچنین سرای محلات با اقدامات اجتماع محور و مصاحبه های محلی با حضور متخصصین سلامت روان می توانند به عنوان محلی برای گردهمایی مردم محله و ایجاد همدلی و همدری مشترک در کاهش آلام آنان نقش داشته و موثر باشند.

نصیری اعلام کرد: مشاوران، روانشناسان و مددکاران اجتماعی، کلینیک های مشاوره، روانشناسی و مددکاری اجتماعی داوطلب برای حضور موثر در تمامی سرای محله های 352 گانه شهر تهران می توانند با این نهاد همکاری نمایند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران اظهارداشت: مشاوران، روانشناسان و مددکاران شهرداری تهران در سطح مناطق 22گانه ضمن ملاقات و اعلام تسلیت به خانواده های داغدار واقعه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، در صورت درخواست آماده ارائه خدمات مشاوره به این خانواده ها هستند.

اسامی و نشانی خانه های سلامت منتخب که در این طرح برای استفاده شهروندان ارائه شده است را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 566

به "نصیری: خانه های سلامت تهران خدمات روانشناسی بحران ارائه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: خانه های سلامت تهران خدمات روانشناسی بحران ارائه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید