نقوی حسینی: رفتار اروپایی ها بیانگر بی اثری گام های کاهشی برجام است ، توقف NPT باعث تغییر رفتار اروپا خواهد شد

به گزارش مجله 90 جعبه، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: رفتار اروپایی ها نشان می دهد که گام های کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی نتوانسته هیچ تغییر رفتاری در غرب ایجاد کند.

نقوی حسینی: رفتار اروپایی ها بیانگر بی اثری گام های کاهشی برجام است ، توقف NPT باعث تغییر رفتار اروپا خواهد شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، با اشاره به برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجام توسط ایران، گفت: هدف گام های کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی این است که طرف مقابل را وادار به انجام تعهدات خود کند.

وی با بیان اینکه در هرگام دو ماه به طرف مقابل برای انجام تعهداتش فرصت دادیم، اضافه کرد: ایران در حالی گام چهارم را برداشته است که اروپایی ها جز با صدور بیانیه و درخواست از کشورمان برای از برداشتن گام های کاهش تعهدات برجامی دست بردارد و برجام را دچار اختلال نکند رفتار دیگری از خود نشان ندادند.

نقوی حسینی با تاکید براینکه رفتار اروپایی ها نشان می دهد که گام های کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی نتوانسته هیچ تغییر رفتاری در غرب ایجاد کند، توضیح داد: ما باید اقدامی انجام دهیم که منجر به تغییر رفتار طرف مقابل گردد از این رو باید به سراغ اخطارهای مناسب برویم به نحوی که با ورود به حوزه کاهش تعهدات نظارتی شاهد تغییر رویه غربی ها خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در سرانجام با ذکر مثالی در این خصوص اظهار داشت: ایران در حال حاضر به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را اجرایی می نماید که معتقدم متوقف کردن این رویه منجر به حساسیت اروپایی ها و تغییر رفتار آنها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 374

به "نقوی حسینی: رفتار اروپایی ها بیانگر بی اثری گام های کاهشی برجام است ، توقف NPT باعث تغییر رفتار اروپا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقوی حسینی: رفتار اروپایی ها بیانگر بی اثری گام های کاهشی برجام است ، توقف NPT باعث تغییر رفتار اروپا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید