واسیلی نبنزیا: کشور های غربی تمایل دارند که تروریست ها در ادلب باقی بمانند

به گزارش مجله 90 جعبه، نماینده روسیه در نشست شورای امنیت درباره ادلب سوریه گفت برخی کشور های غربی تمایل دارند که گروه های تروریستی در ادلب باقی بمانند ولی دولت سوریه وظیفه دارد با تروریست ها مقابله کند.

واسیلی نبنزیا: کشور های غربی تمایل دارند که تروریست ها در ادلب باقی بمانند

به گزارش، واسیلی نبنزیا، کننده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره ادلب سوریه گفت دولت سوریه نه تنها حق دارد با تروریست ها مبارزه کند بلکه مبارزه با تروریست ها وظیفه آن است.

کننده روسیه در نشست شورای امنیت افزود: ما باید به سوریه برای بازسازی کشور و بهبود اوضاع انسانی کمک کنیم. برخی کشور های غربی تمایل دارند که گروه های تروریستی در ادلب باقی بمانند.

واسیلی نبنزیا گفت: ما امیدواریم در چارچوب توافق آستانه فرایند سیاسی را با ترکیه ادامه دهیم. تروریست ها توافق های ژنو را نقض می کنند.

کننده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد: شورای امنیت باید بر اساس اصل برابری همه در مقابل قانون عمل کند.

وانگ مین، کننده چین در سازمان ملل در این نشست با تاکید بر اینکه ادلب نباید در کنترل گروه های تروریستی باقی بماند گفت: راه حل سیاسی تنها راه حل پایان دادن به درگیری ها در سوریه است.

پیش از این نیز بشار جعفری، کننده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت: استان ادلب بخشی از سوریه است و ما هیچ گونه حضور غیرقانونی خارجی در آن را نمی پذیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 651

به "واسیلی نبنزیا: کشور های غربی تمایل دارند که تروریست ها در ادلب باقی بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واسیلی نبنزیا: کشور های غربی تمایل دارند که تروریست ها در ادلب باقی بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید