وام ساخت مسکن افزایش یافت

به گزارش مجله 90 جعبه، عضو هیات عامل بانک مسکن گفت: تسهیلات ساخت در تهران و کلانشهرها تا 450 میلیون تومان و در بافت فرسوده به 300 میلیون تومان به شرط استفاده از فناوری های نو افزایش یافت.

وام ساخت مسکن افزایش یافت

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری اضافه کرد: بانک مسکن در سال جاری برای یاری به رونق فراوری مسکن برای انبوه سازانی که جزو مشتریان بانک هستند و رسوب حساب بانک برای آن ها حداقل 10 درصد است تسهیلات را افزایش داده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: بانک تخصصی بخش مسکن به مشتری های فعال بانک که انبوه ساز هستند به شرط انجام ساخت وساز با استفاده از فناوری های نو در شهر تهران، تمامی کلانشهرها، شهرهای بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم تا 450 میلیون تومان تسهیلات ساخت، پرداخت می نماید.

وی گفت: این رقم برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون تومان و سایر شهرها نیز 300 میلیون تومان است که سود تسهیلات نیز 18 درصد خواهد بود.

علمداری رقم تسهیلات ساخت و نوسازی در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری های نو را رعایت نمایند در تهران و کلانشهرها 300 میلیون تومان بیان کرد و اضافه کرد: برای مراکز استان ها و سایر شهرها، تسهیلاتی که پرداخت می گردد به 250 میلیون تومان افزایش یافته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1518

به "وام ساخت مسکن افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ساخت مسکن افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید