واکنش مسکو به گزارش ضد ایرانی وال استریت ژورنال

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف در واکنش به گزارش وال استریت ژورنال، در پیامی در توئیتر نوشت: اعتقاد بر این است که دیپلمات ها باید عظیم فکر نمایند. چه کسی به این موضوع اهمیت می دهد که 20 سال قبل زمانیکه ایران با ابتکار عمل خود بعضی آزمایش ها را متوقف کرد، در این کشور مواد رادیو اکتیو مشاهده شده؟ اگر بعضی دیپلمات ها در شرایط حساس فعلی بیش از حد در گذشته متمرکز شوند آنگاه همه ما با مسائل عظیم روبرو می شویم.

واکنش مسکو به گزارش ضد ایرانی وال استریت ژورنال

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وال استریت ژورنال به نقل از سه منبع دیپلماتیک مدعی شد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به شواهد جدیدی از مواد هسته ای اعلام نشده از سوی ایران دست یافته اند که به طرح سوالات جدیدی درباره دامنه فعالیت های این کشور منجر خواهد شد.

ادعا می گردد که نمونه های به دست آمده از دو سایت هسته ای که در پاییز از آنها بازدید شد؛ حاوی مواد رادیواکتیوی هستند که می تواند حاکی از فعالیت ایران در زمینه تسلیحات هسته ای باشد.

البته گفته می گردد که اطلاعی از ماهیت دقیق مواد پیدا شده از سوی بازرسان آژانس، در دست نیست. آژانس هم هنوز گزارشی در این باره به شورای حکام نداده است.

این ادعاها در حالی مطرح می گردد که سال میلادی گذشته، ایران برای نشان دادن حسن نیت خود، دسترسی بازرسان آژانس به دو سایت هسته ای را فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1385

به "واکنش مسکو به گزارش ضد ایرانی وال استریت ژورنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مسکو به گزارش ضد ایرانی وال استریت ژورنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید