شرایط قرمز اکران نوروز 1400! ، آخرین آمار فروش هفتگی سینما ها

به گزارش مجله 90 جعبه، پنج فیلم اکران نوروزی سال 1400 مجموعاً تنها نیم میلیارد فروش داشتند؛ اتفاقی که نشان می دهد اقبال عمومی مردم به سینما چندان گرم نبود.

شرایط قرمز اکران نوروز 1400! ، آخرین آمار فروش هفتگی سینما ها

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، با ادامه تعطیلی سینما های تهران فرایند نزولی فروش فیلم های نوروز همچنان ادامه دارد و این درحالیست که با قرمز شدن شرایط تمامی مراکز استان ها از امروز به احتمال زیاد شاهد تعطیلی گسترده سینما های کشور در هفته آینده خواهیم بود و با توجه به آمار صعودی مبتلایان جدید بیماری کرونا عملا باید اکران نوروز 1400 را سرانجام یافته دانست.

فروش فیلم های نوروز 1400 در هفته سوم هم افزایش چشمگیری نداشت و رتبه های جدول فروش دست نخورده باقی ماند. پس از گذشت 3 هفته از اکران فیلم های جدید و با وجود تعطیلی های اخیر سینما های تهران حدود 50 هزار نفر به تماشای فیلم های عید رفته اند که سهم فیلم هفته ای یک بار آدم باش با جذب 18 هزار تماشاگر بیشتر از بقیه فیلم ها بوده است درحالیکه فروش این فیلم به تازگی از 400 میلیون تومان عبور نموده است.

نکته قابل ذکر درباره حدول فروش این است که به دلیل اشتباه سامانه فروش سمفا در ارائه آمار فروش در ایام نوروز، فروش کلی و تعداد مخاطب فیلم ها نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1526

به "شرایط قرمز اکران نوروز 1400! ، آخرین آمار فروش هفتگی سینما ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز اکران نوروز 1400! ، آخرین آمار فروش هفتگی سینما ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید