وعده وکیل سابق ترامپ برای اثبات تقلب انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا

به گزارش مجله 90 جعبه، دستیار و وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ وعده داده با انتشار یک کتاب خاطرات در آینده نزدیک نشان دهد که چطور دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 با یاری روسیه تقلب نموده است.

وعده وکیل سابق ترامپ برای اثبات تقلب انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا

، مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ در یک پیش گفتار برای این کتاب خاطراتش تحت عنوان بی وفا: یک کتاب خاطرات نوشته است: همانطور که شما در صفحات این کتاب کشف خواهید کرد ترامپ با یاری روسیه در انتخابات تقلب کرد زیرا انجام هر کاری - و واقعا هم منظور من هر کاری است - برای پیروزی همواره الگوی معامله و شیوه زندگی او بوده است.

این پیش گفتار 3700 کلمه ای چیز جدیدی درباره مساله مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا فاش ننموده و تعیین نیست که خود کتاب چه جزئیاتی در این مورد دارد.

رابرت مولر، بازرس ویژه سابق پرونده تحقیقات درباره ارتباط ترامپ با روسیه به این نتیجه رسید که روسیه کمپین قابل توجهی را برای یاری به پیروزی ترامپ در سال 2016 به راه انداخت. کوهن سالها با ترامپ همکاری نزدیک داشته تا اینکه ضد او شد و مشهود ترین مورد آن شهادتش به کنگره در سال گذشته میلادی قبل ازاستیضاح ترامپ بود.

کوهن به طور استعاری گفت که می داند ترامپ استخوانها را کجا پنهان نموده زیرا این استخوانها را خودش دفن نموده است.

برایان مورگنسترن، سخنگوی کاخ سفید به اعتبار صحبتهای کوهن حمله نموده و گفت: او به سادگی به دروغ گفتن معمولش اذعان نموده اما انتظار دارد مردم حرفهایش را باور نمایند تا بتواند از فروش کتابش پول در بیاورد. این تاسف برانگیز است که رسانه ها از این مرد مستاصل و غمگین برای حمله به رئیس جمهور ترامپ بهره برداری می نمایند.

کوهن 53 ساله مشغول طی مجازات سه سال حبسش از بابت فرار از پرداخت اقتصادیات، طرح اظهارات دروغ و نقض قوانین اقتصادی کمپین انتخاباتی است هر چند که در ماه مه به بازداشت خانگی منتقل شد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1081

به "وعده وکیل سابق ترامپ برای اثبات تقلب انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده وکیل سابق ترامپ برای اثبات تقلب انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید