ونزوئلا هویت یک جاسوس را فاش کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، ایسنا نوشت: رسانه حامی دولت ونزوئلا هویت جاسوس آمریکایی بازداشتی در این کشور را که اخیرا در نزدیکی بزرگترین مجتمع پالایشی ونزوئلا دستگیر شد، اعلام نموده است.

ونزوئلا هویت یک جاسوس را فاش کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، این رسانه های وابسته به حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا اعلام کردند که این فرد دستگیر شده جان هیث متیو، تفنگدار سابق آمریکایی است و گفته می گردد که این فرد روز پنجشنبه به همراه سه تن دیگر شامل یک افسر گارد ملی ونزوئلا در حالی دستگیر شده که بین ایالت های فالکون و زولیا در شمال غرب این کشور مشغول رانندگی بود. ایالت فالکون محل استقرار بزرگترین مجتمع پالایشی ونزوئلاست.

روزنامه اولتیماس نوتیسیاس نوشت، این جاسوس آمریکایی تفنگدار سابق بوده که در عراق می جنگید و در جریان بازداشت، از وی یک تلفن ماهواره ای، کارت های اعتباری و چند تلفن همراه کشف شد.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا گفته که این فرد در حالی دستگیر شد که داشت از این مجتمع پالایشی جاسوسی می کرد و تسلیحات ویژه، مقادیر زیادی دلار و چند قلم دیگر در اختیار داشت.

وی گفته بود: تمامی این شواهد شامل تصاویر و فیلم ها نشان می دهد که این جاسوس، یک تفنگدار سابق بوده که در پایگاه های سیا در عراق فعالیت داشته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1133

به "ونزوئلا هویت یک جاسوس را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلا هویت یک جاسوس را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید