پرسپولیس برای شکایت از سپاهان جدی تر شد

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که به صورت جدی پیگیر شکایت از سپاهانی ها خواهد بود.

پرسپولیس برای شکایت از سپاهان جدی تر شد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با پیگیری های معاونت حقوقی این باشگاه، تحویل لوایح جدید شکایت از باشگاه سپاهان اصفهان ادامه دارد تا این اسناد در اختیار فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارک جدید، از چند بازیکن، کارمند و مسئول باشگاه سپاهان شکایت کرد تا کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پس از بررسی اسناد تازه در مورد جنجال خاتمه بازی با سپاهان، تصمیم گیری کنند.

یکی از مهم ترین اقدامات باشگاه پرسپولیس، ارائه شکایت تازه از مدیران سپاهان مبنی بر ادامه دادن به موضوع پخش شعارهای حاشیه ساز بر مبنای تحقیر و تمسخر پرسپولیس در دیدار مقابل مس رفسنجان از طریق بلندگوهای ورزشگاه نقش جهان بود. این اتفاق در حاشیه دیدار با پرسپولیس هم رقم خورد که با اعتراض شدید همراهان تیم در اصفهان همراه بود و یکی از مسئولان برگزاری این دیدار قول داد دیگر چنین موضوعی در اصفهان پیش نمی آید اما درست چند روز بعد و در دیدار روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه برابر مس رفسنجان، مخاطب این شعار بودیم که بارها در ورزشگاه پخش شد و اسناد ارائه شده به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نشان می دهد شعارها از طریق گیرنده های تلویزیونی هم قابل تشخیص بود.

در این مورد، باید دید سعید بطحایی ناظر دیدار سپاهان و مس رفسنجان چه واکنشی به پخش شعار علیه هواداران پرسپولیس داشته و چطور قصد دارد این موضوع را به سمع و نظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال برساند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1574

به "پرسپولیس برای شکایت از سپاهان جدی تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای شکایت از سپاهان جدی تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید