پرسپولیس نیازی به مغانلو نداشت، جذب مدافع اضطراری است

به گزارش مجله 90 جعبه، اسماعیل حلالی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر با برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا گفت: تصور می کردم بازی با سایپا برای پرسپولیس آسان باشد اما عملکرد تیم حریف واقعاً خوب بود. پرسپولیس مشکل گلزنی دارد. این تیم بعد از گلزنی در دقایق ابتدایی می توانست خیلی بهتر و راحت تر بازی کند اما نخواست وارد چالش گردد. این استراتژی برای پرسپولیس بسیار خطرناک است.

پرسپولیس نیازی به مغانلو نداشت، جذب مدافع اضطراری است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: اینکه پرسپولیس بخواهد روی یک گل زده در نیمه اول، اکتفا کند می تواند مسائل زیادی را برایش ایجاد کند. یک گل هرگز نمی تواند برای پرسپولیس حاشیه امنیت ایجاد کند.

وی درباره عملکرد ناموفق مهاجمان این تیم تاکید نمود: روی موقعیت های گلزنی باید با دقت و تمرکز بیشتری کار گردد. یکی از دلایلی که باعث می گردد پرسپولیس نتواند گل های بیشتر بزند نبود مهاجم تخصصی در ترکیب این تیم است.

حلالی یادآور شد: وقتی مهاجم تخصصی در زمین مسابقه باشد ذهن مدافعان حریف هم درگیر آن می گردد. به هر حال یک هافبک هرچقدر هم هوش بالایی داشته باشد نمی تواند مثل مهاجم در شناسایی چارچوب دروازه حریف عمل کند.

او درباره احتمال جذب شهریار مغانلو گفت: نمی دانم دلیل جذب شهریار مغانلو چیست. فکر می کنم پرسپولیس احتیاج اضطراری به دفاع وسط دارد. پرسپولیس به مغانلو احتیاج نداشت. شاید او کیفیت لازم را داشته باشد اما با نزدیک شدن به انتها محرومیت عیسی آل کثیر احتیاجی به جذب بازیکن دیگر در این پست نبود.

حلالی درباره تغییر در کادر فنی استقلال نیز صحبت کرد و گفت: مشکل استقلال مدیریتی است. تصمیماتی که آنها می گیرند خیلی اشتباه است. شاید انتقاداتی به آقای فکری وارد بود اما من فکر می کنم این باشگاه سرمایه های خود را می سوزاند و این موضوع می تواند خیلی خطرناک باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1459

به "پرسپولیس نیازی به مغانلو نداشت، جذب مدافع اضطراری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نیازی به مغانلو نداشت، جذب مدافع اضطراری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید