پیگیری برای صدور پروانه رسمی بهره برداری از بیمارستان پارسیان شهرکرد

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری از پیگیری ها برای صدور پروانه بهره برداری رسمی برای بیمارستان پارسیان شهرکرد خبر داد و گفت: سایر مسائل این بیمارستان تا پایان اردیبهشت ماه رفع می شود.

پیگیری برای صدور پروانه رسمی بهره برداری از بیمارستان پارسیان شهرکرد

اقبال عباسی پنجم فروردین ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی پارسیان شهرکرد، اظهار کرد: این بیمارستان توسط تعدادی از پزشکان چهارمحال و بختیاری احداث شده است و در حال خدمات رسانی به بیماران است، این بیمارستان در حال حاضر با 100 تخت در بخش های مختلف خدمات پزشکی ارائه می دهد و 24 تخت نیز برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیمارستان پارسیان دارای مشکلاتی از جمله پروانه بهره برداری رسمی است، افزود: این مجوز باید از سوی وزارت بهداشت و درمان صادر شود، این بیمارستان هم اکنون با مجوز موقت از سوی دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می کند.

وی افزود: صدور پروانه موقت موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای تأمین دارو و بیمه برای بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان شده است.

عباسی توضیح داد: مشکلاتی از جمله روشنایی معابر اطراف، آبرسانی و آسفالت محوطه بیمارستان پارسیان تا انتها اردیبهشت توسط دستگاه های متولی رفع می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه سیاست کلی دولت حمایت از بخش خصوصی است، گفت: اگر از بخش خصوصی حمایت نشود، قطعا در شرایط بحرانی و خاص فشار مضاعفی به بخش دولتی وارد می شود و همچنین سرمایه گذاری بعدی در حوزه های مختلف اعم از بهداشت و درمان انجام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم بخش خصوصی نباید احساس کند بخش دولتی رقیب آن ها است، بلکه دولت باید فضایی برای خرید راهبردی خدمات ایجاد و سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان را تقویت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 791

به "پیگیری برای صدور پروانه رسمی بهره برداری از بیمارستان پارسیان شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری برای صدور پروانه رسمی بهره برداری از بیمارستان پارسیان شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید