چومبوری تایلند نماینده شایسته عراق را شکست داد

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران: تیم فوتسال چومبوری تایلند در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2015 در یک دیدار نزدیک نفت الوسط عراق را شکست داد.

چومبوری تایلند نماینده شایسته عراق را شکست داد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2015 و در دومین مسابقه تیم های چومبوری تایلند و نفت الوسط عراق از ساعت 14:30 در سالن 25 آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

حضور پرشمار تماشاگران عراقی برای تماشای این دیدار و تشویق های پرشور و یک صدای آنان در استادیوم جالب و قابل توجه بود.

سایتا بهزاد عظیمی و محمدناصر صفری 2 بازیکن ایرانی در ترکیب تیم عراقی بودند ضمن اینکه علی آذرپرور کاپیتان تیم فوتسال کاشی نیلو نیز به عنوان تماشاگر این دیدار در سالن حضور داشت.

بازی در نیمه نخست با فزونی نسبی نماینده تایلند شروع شد و این تیم در دقیقه 16 توسط جیراوات به گل رسید و در ادامه هم کوشش بازیکنان نفت الوسط عراق هم برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا نیمه نخست با فزونی یک بر صفر چومبوری سرانجام یابد. در این نیمه گلر عراق عملکرد بسیار خوبی داشت.

در نیمه دوم بازیکنان عراق برای جبران گل خورده حملات مکرری بر روی دروازه چومبوری داشتند که این حملات به گل دقیقه 28 ولید فاهم منجر شد اما خوشحالی این گل برای عراقی ها چندان طول نکشید چرا که لحظاتی بعد ساراوات گل دوم چومبوری را به ثمر رساند.

یک دقیقه پس از این گل هم جیراوات گل دوم خود و گل سوم تیمش را وارد دروازه نفت کرد تا تایلندی ها با 2 گل اختلاف از حریف پیشی بگیرند. البته یکی از این 2 گل در دقیقه 31 باز هم توسط ولید فاهم جبران شد تا دوباره اختلاف به حداقل برسد.

با وجود بازی تحسین برانگیز عراق در نیمه دوم، این دیدار با نتیجه نهایی 3 بر2 به سود نماینده تایلند پایان یافت اما در انتهای بازی علاوه بر تماشاگران عراقی، تماشاگران ایرانی هم تیم عراق را ایستاده تشویق کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 358

به "چومبوری تایلند نماینده شایسته عراق را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چومبوری تایلند نماینده شایسته عراق را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید