کرونا ، روسیه بیشترین تعداد ابتلای روزانه خود را تجربه کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، همزمان با نزدیک شدن شمار مبتلایان ویروس کرونا در دنیا به دو میلیون و هشتصد هزار نفر، نمودار این بیماری در کشورهای روسیه، برزیل و مکزیک نیز همچنان صعودی است.

کرونا ، روسیه بیشترین تعداد ابتلای روزانه خود را تجربه کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرایند افزایشی ابتلای روزانه به ویروس کووید19 در روسیه با ثبت بیش از پنج هزار نفر همچنان ادامه داشته و تعداد کل مبتلایان در این کشور از شصت وهشت هزار نفر بیشتر شد.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه امروز (آدینه) گزارش داد طی بیست وچهار ساعت گذشته 5849 مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه ثبت شده که رکورد جدیدی در تعداد مبتلایان روزانه در این کشور است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین 60 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 68622 نفر و تعداد کل جان باختگان به 615 تن افزایش پیدا کرد.

نهادهای درمانی روسیه - که یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را انجام داده اند - تا کنون حدود 2.55 میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور گرفته اند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز روز دوشنبه با بیان اینکه نقطه اوج شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور هنوز رخ نداده، گفت شرایط دشواری پیش روی روسیه است. (جزئیات بیشتر).

از سوی دیگر، وزارت بهداشت برزیل نیز اعلام نمود که طی بیست وچهار ساعت گذشته 3854 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که نسبت به دیروز افزایش چشمگیری داشته است.

به نوشته وبگاه جی وان، همچنین در این بازه زمانی، 407 مبتلا به ویروس کرونا بر اثر شدت بیماری جان باخته اند که بیشترین میزان تلفات روزانه در این کشور است.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در برزیل به 50036 نفر و تعداد کل جان باختگان به 3331 تن افزایش پیدا کرد.

از مکزیک نیز خبر می رسد که طی یک روز گذشته آزمایش ابتلای 1089 نفر به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است. این برای دومین روز پیاپی است که از زمان سرایت این ویروس به مکزیک است که شمار ابتلای روزانه از هزار نفر بیشتر می گردد.

به نوشته وبگاه آماری دولت مکزیک، شمار مبتلایان ویروس کووید19 در این کشور به 11633 نفر افزایش یافت. همچنین شمار جان باختگان این ویروس در مکزیک با افزایش 99 نفری، به رقم 1069 تن رسید.

برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در دنیا به این بیماری مبتلا شده اند از دو میلیون و هفتصد هزار نفر گذشته که سهم قاره اروپا از این میان، حدود 1 میلیون و دویست هزار نفر است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 866

به "کرونا ، روسیه بیشترین تعداد ابتلای روزانه خود را تجربه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، روسیه بیشترین تعداد ابتلای روزانه خود را تجربه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید