یاری ودیعه اجاره مسکن شنبه تصویب می گردد

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا یاری ودیعه اجاره به اقشار کم درآمد تصویب می گردد؛ رقم آن فعلا تعیین نیست، اما قطعاً بلاعوض نخواهد بود.

یاری ودیعه اجاره مسکن شنبه تصویب می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمود محمودزاده اضافه نمود: وزارت راه و شهرسازی برای یاری به اقشار اجاره نشین، بسته ای را به دولت پیشنهاد داده که روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب و سریعاً عملیاتی می گردد.

وی گفت: در این زمینه قرار است مبلغی به عنوان یاری ودیعه اجاره به خانوار های کم درآمد پرداخت گردد که هنوز جزئیات آن تعیین نیست، اما قطعاً بلاعوض نخواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دستگاه های متعددی در این خصوص نظر می دهند و دولت به جمع بندی می رسد گفت: این موضوع یکی از موارد کوتاه مدتی است که برای ساماندهی به بازار مسکن در دستور کار دولت قرار گرفته است.

محمودزاده گفت: در بخش اجاره همچنین بحث مسکن استیجاری را به عنوان یک سیاست برای کنترل بازار اجاره پیگیری می کنیم. در این زمینه اصلاح آیین نامه را به شهرداری ابلاغ و اعلام آمادگی نموده ایم. قرار است آن ها نیز طرح خود را بفرستند و در جلسه ای درباره آن تصمیم گیری کنیم.

وی تاکید نمود: مسکن استیجاری هم اکنون به صحن دولت رسیده و منتظر مصوبه نهایی دولت هستیم تا شرکت های اجاره داری بتوانند شکل حقوقی بگیرند و در بازار اجاره نقش ایفا نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 914

به "یاری ودیعه اجاره مسکن شنبه تصویب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری ودیعه اجاره مسکن شنبه تصویب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید