گفتگوی تلفنی پوتین و پاشینیان در مورد اوضاع قره باغ

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ارمنستان به صورت تلفنی در مورد اوضاع قره باغ و فرایند اجرای توافق آتش بس در این منطقه تبادل نظر کردند.

گفتگوی تلفنی پوتین و پاشینیان در مورد اوضاع قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان روز چهارشنبه به صورت تلفنی در مورد فرایند اجرای توافق آتش بس در منطقه قره باغ بحث و گفتگو کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرویس رسانه ای کاخ کرملین طی بیانیه ای در مورد گفتگوی تلفنی پوتین و پاشینیان بیان کرد: رئیس جمهور فدراسیون روسیه ولادیمیر پوتین امروز یک مکالمه تلفنی با نخست وزیر جمهوری ارمنستان نیکول پاشینیان داشت. جنبه های عملی اجرای بیانیه رهبران روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان درباره ناگورنو قره باغ در روز 9 نوامبر 2020 (19 آبان 99) و نیز توافقاتی که در جریان نشست سه جانبه 11 ژانویه 2021 (22 دی ماه 99) مورد بحث نهاده شد.

کاخ کرملین در ادامه این بیانیه اضافه نمود: علاوه بر این، دو طرف به موضوعات مرتبط با همکاری های روسیه-ارمنستان نیز پرداختند و توافق کردند که تماس ها در سطوح مختلف ادامه پیدا کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1370

به "گفتگوی تلفنی پوتین و پاشینیان در مورد اوضاع قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی پوتین و پاشینیان در مورد اوضاع قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید