یدو بهترین فیلم جشنواره فجر از تلویزیون پخش می گردد

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران (پانا) - فیلم سینمایی یدو به کارگردانی مهدی جعفری، بهترین فیلم سی ونهمین جشنواره فیلم فجر در نوروز 1400 از تلویزیون پخش می گردد.

یدو بهترین فیلم جشنواره فجر از تلویزیون پخش می گردد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، تازه ترین فیلم سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روز آدینه 6 فروردین ساعت 11:15 از شبکه اول سیما و روز آدینه 13 فروردین ساعت 15 از شبکه سوم سیما اکران خواهد شد.

تهیه نماینده یدو درباره پخش این فیلم قبل از اکران عمومی در تلویزیون گفت: به خاطر فراگیری مخاطبان تلویزیون برای ما خوشایند است که مردم در سراسر کشور بتوانند این فیلم را تماشا نمایند. به هر حال ما هم خواستیم در نوروز 1400 به مردم عیدی بدهیم.

محمدرضا مصباح با بیان اینکه فیلم یدو برای مردم ساخته شده است، اضافه نمود: کوشش می کنیم شرایط اکران سینمایی این فیلم نیز فراهم گردد. پخش فیلم از تلویزیون سهم و بضاعت ما بود تا حالِ مردم را خوب کنیم، بنابراین بهترین فیلم جشنواره را در اختیار تلویزیون گذاشتیم. می خواهیم که مردم هم سهم خود را ایفا و یاری نمایند تا از قاچاق فیلم جلوگیری گردد.

تهیه نماینده این اثر سینمایی اضافه نمود: امیدوارم مبلغ مورد توافق ما با تلویزیون بخشی از هزینه های فیلم را برای ما پوشش بدهد.

مصباح یادآور شد: فیلم یدو می توانست اکران نوروزی داشته باشد اما ما خواستیم فضا را برای بخش خصوصی باز بگذاریم، به همین دلیل با تلویزیون به توافق رسیدیم.

فیلم یدو در بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فیلم فجر، پیروز به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین صدابردار، بهترین صداگذاری، بهترین فیلمبرداری و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

فیلم سینمایی یدو در راستای مشارکت راهبردی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و بنیاد سینمایی فارابی فراوری شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1477

به "یدو بهترین فیلم جشنواره فجر از تلویزیون پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یدو بهترین فیلم جشنواره فجر از تلویزیون پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید