3 مرز خوزستان تا 20 اسفند برای مقابله با کرونا بسته است

به گزارش مجله 90 جعبه، فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا 20 اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ نیز تصمیم گرفته خواهد شد.

3 مرز خوزستان تا 20 اسفند برای مقابله با کرونا بسته است

تسنیم: ولی الله حیاتی گفت: تست کرونا در فرودگاهها و راه آهن به شکل مستمر و روزانه گرفته شده و مسافرین پس از داشتن گواهی تست منفی کرونا اجازه سفر داده می گردد.

وی اضافه نمود: افرادی که قصد خروج از استان چه بوسیله قطار و چه اتوبوس و هواپیما را دارند باید گواهی تست منفی کرونا را داشته باشند و در صورت نبودن اجازه خروج داده نمی گردد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: کنترل ورودی ها و خروجی های استان خوزستان از امروز شنبه تشدید می گردد.

حیاتی اعلام کرد: کنترل مرزهای خوزستان در ترددهای بازارچه های صادراتی نیز تشدید می گردد و از کارگران و کارکنان بازارچه های مرزی نیز تست سریع کرونا گرفته می گردد.

وی اضافه نمود: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد مدیریت کرونا در شهرها تشدید خواهد شد و مدیرانی که رعایت پروتکل ها در ادارات تحت تصدی آن ها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، از استاندار خوزستان تذکر کتبی دریافت می نمایند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا 20 اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ نیز تصمیم گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1470

به "3 مرز خوزستان تا 20 اسفند برای مقابله با کرونا بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مرز خوزستان تا 20 اسفند برای مقابله با کرونا بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید