3 وزیر زن در کابینه دولت مهرعلیزاده، میانگین سنی دولت من 45 سال است

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران : مهرعلیزاده گفت: من میانگین سن دولت خود را 45 سال عنوان کردم و خلاف ادعاها، به نظرم عملی است و بچه های نخبه، باسواد و کاربلد باید کار را به دست بگیرند.

3 وزیر زن در کابینه دولت مهرعلیزاده، میانگین سنی دولت من 45 سال است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، در بخش دوم مناظره، نوبت به محسن مهرعلیزاده برای پاسخ به پرسش رسید. او در پاسخ به پرسشی درباره توسعه فناوری هسته ای در کشور گفت:

با توجه به اینکه به همت دانشمندان عزیز ما در چندین سال گذشته دانش هسته ای و توسعه آن در زمینه های مختلف اعم از داروسازی، کشاورزی و ... را شاهد بوده ایم. به نظر من باید انستیتوهای تخصصی که این دانش را کاملا بومی نمایند و در اختیار توسعه های علمی کشور قرار دهند.

من فکر می کنم شرط تداوم این امر میدان دادن به جوانان و حفظ آنان است، ما نباید جوانان را از کشور فراری دهیم. عمده این دانش دست جوانان است که نشان دادند با کسب مراتب علمی بالا توانسته اند موفقیت هایی را در این زمینه به دست آورند.

من در مورد جوانان و بانوان نیز باید بگویم که بخش قابل توجهی از کشور را تشکیل می دهند که در طول سالیان گذشته به دلیل مسایل اجتماعی تحت فشار بودند و نتوانستند از حقوق خود دفاع نمایند. ما باید با تشکیل سازمان های معین برای بانوان و جوانان و به کارگیری تدابیر مدیریت به نیازهایشان رسیدگی کنیم.

در دولت خودم سه نفر از بانوان را به عنوان وزیر معرفی خواهم کرد و اگر مجلس همکاری کرد که خوب است و اگر نه به عنوان معاون خودم در نظر خواهم گرفت.

من میانگین سن دولت خود را 45 سال عنوان کردم و خلاف ادعاها، به نظرم عملی است و بچه های نخبه، باسواد و کاربلد باید کار را به دست بگیرند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1614

به "3 وزیر زن در کابینه دولت مهرعلیزاده، میانگین سنی دولت من 45 سال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 وزیر زن در کابینه دولت مهرعلیزاده، میانگین سنی دولت من 45 سال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید