آرتتا: بازی برای آرسنال آرزوی خیلی هاست، به توافق با اوبامیانگ خوشبینم

به گزارش مجله 90 جعبه، میکل آرتتا در آستانه بازی منچسترسیتی از اوضاع تیم و مهاجمش رضایت کاملی دارد.

آرتتا: بازی برای آرسنال آرزوی خیلی هاست، به توافق با اوبامیانگ خوشبینم

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در جدال هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس درباره شرایط تیم خودش و اوبامیانگ، مهاجم گابنی توپچی ها سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: اوبامیانگ باید احساس ارزشمند بودن کند و بداند به ما تعلق دارد و خواستار ماندنش هستیم. می توانیم این باشگاه را در مسیری که مدنظرمان است، پیش ببریم. او بازیکنی کلیدی در این راه خواهد بود. صعود به لیگ قهرمانان اروپا به متقاعد کردن هر کسی یاری کند. باشگاهی در اختیار داریم که آرزوی هر بازیکنی است. باید ببینیم آن هایی که اینجا هستند چقدر رضایت دارند و چقدر متقاعد شده اند در مکان درستی حضور دارند. در ضمن باید برای هر جامی رقابت کنیم و در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم.

او در ادامه اضافه کرد: مکالمات زیادی با آرتتا، خانواده و مدیربرنامه هایش داشتیم. می توانیم به توافق درستی برای تمدید قرارداد برسیم. در همین حال خیلی از نحوه عملکرد و رفتارش رضایت دارم. رابطه خیلی خوبی با او دارم و می توانیم رودررو در خصوص خیلی از مسائل صحبت کنیم. تا جایی که من می دانم، او از حضور در باشگاه خیلی خرسند است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 983

به "آرتتا: بازی برای آرسنال آرزوی خیلی هاست، به توافق با اوبامیانگ خوشبینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: بازی برای آرسنال آرزوی خیلی هاست، به توافق با اوبامیانگ خوشبینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید