ابداع یک بالگرد کوچک تمام برقی 8 ملخه

به گزارش مجله 90 جعبه، یک بالگرد کوچک تمام الکتریکی با 7 ملخ در قسمت انتهایی و یک ملخ اصلی در بالای خود، هدایتی کامل را ممکن می کند و می تواند تا 27 دقیقه پرواز کند.

ابداع یک بالگرد کوچک تمام برقی 8 ملخه

یک بالگرد تازه تمام برقی دارای هفت ملخ در قسمت دم است تا هدایت پذیری کاملی را در اختیار خلبان قرار دهد. مخترع آن که در یوتیوب با نام OskarRDA شناخته می شود، این بالگرد تمام الکتریکی را با مجموع هشت ملخ ساخته و به نمایش گذاشته است که نحوه عملکرد آن چشمگیر است.

بالگردهای فوق پیشرفته ارتش ایالات متحده مانند Bell 360 Invictus که اخیراً رونمایی شده است تا اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین دار جهان، همگی بالگردهای مدرن و چشمگیری هستند و در این میان، مشاهده پروژه هایی نظیر آنچه OskarRDA ساخته است نیز به معنای واقعی کلمه سرگرم کننده و چشمگیر است.

این مخترع در یکی از تازهترین ویدئوهای خود، این بالگرد برقی را در حالی که وجود هفت ملخ در قسمت دم آن جلب توجه می کند، در حالت پرواز نشان می دهد.

گفتنی است که دم اصلی این بالگرد به مانند بالگردهای سنتی، تنها یک ملخ داشت که این مخترع تصمیم گرفت برای هدایت پذیری کامل و بی نقص آن، 6 ملخ دیگر نیز به آن اضافه کند.

هر یک از این 7 ملخ کوچک در قسمت دم، به صورت جداگانه از طریق موتورهای الکتریکی جداگانه تغذیه می شوند. این در حالی است که این بالگرد تنها به چهار موتور 5008 یا 5010 با ملخ های 45 سانتیمتری نیاز دارد تا نیروی محرکه قابل مقایسه با یک بالگرد سنتی را ارائه دهد، اما داشتن سه موتور اضافی باعث می شود این بالگرد، پروازی ایمن تر داشته باشد. به عنوان مثال، در صورت خرابی و از کار افتادن یک یا دو موتور، خلبان می تواند بدون مشکل و با خیال راحت روی زمین فرود بیاید.

ظرفیت باتری این بالگرد 7.8 کیلووات ساعت است، بدین معنی که هنگام صعود و معلق ماندن، قدرت مورد نیاز آن 21 کیلو وات است، بنابراین باتری آن 22 دقیقه در این حالت دوام خواهد آورد. اما در هنگام پرواز مستقیم با سرعت 20 کیلومتر در ساعت، قدرت مورد نیاز آن 17 کیلو وات است که بنابراین باتری آن 27 دقیقه دوام خواهد آورد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1777

به "ابداع یک بالگرد کوچک تمام برقی 8 ملخه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع یک بالگرد کوچک تمام برقی 8 ملخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید