احیای آپارتمانی در لندن توسط دو معمار خوش ذوق

به گزارش مجله 90 جعبه، هنگامی که دو معمار علاقه مند به عکاسی و با گرایش به سبک زندگی مینیمال ایده های خود را به اشتراک بگذارند تا روحی دوباره به آپارتمان قدیمی خود ببخشند، مطمئناً نتیجه کار دوست داشتنی و جالب خواهد شد؛ همان طور که در این پروژه نیز آپارتمانی واقع در لندن شمالی احیا شده و به فضایی آرام و پرنور تبدیل شده است.

سیلویا که یک معمار ایتالیایی است به همراه نامزد ایرلندی خود که او هم یک معمار و موسیقیدان است به مدل یک سال و نیم در خانه ای قدیمی در لندن زندگی می کردند و پس از این مدت به این فکر افتادند که چگونه می توانند محل زندگی خود را مرتب تر و دلباز تر نمایند.

احیای آپارتمانی در لندن توسط دو معمار خوش ذوق

جهت دریافت خدمات مشاوره بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به این منظور آن ها با بودجه ای اندک دیوارها و سقف بخش های مختلف را به رنگ سفید درآورده و هم چنین در سرویس بهداشتی نیز اکسسوری هایی جدید و سفید رنگ استفاده کردند.

برای مبلمان نیز همین رویه را درپیش گرفته و رنگ های روشن و خنثی را انتخاب کردند. آن ها بیشتر وسایل خود را از کمپانی IKEA تهیه کردند تا با هزینه ای کم بتوانند وسایلی با کیفیت مناسب و برطبق سلیقه خود خریداری کند.

برای تزئینات خانه نیز از اکسسوری هایی که خودشان خلق نموده بودند (مانند بعضی نقاشی ها و کوسن ها) در کنار آثار هنری که یادگار سفرهای متعددشان بود، استفاده کردند.

سیلویا برای افزودن عنصری جذاب و بازیگوشانه در قسمت ورودی خانه، از برچسب های Hu2 در قسمت داخلی در استفاده کرد تا وسایلی که در هنگام خروج از خانه باید همراه خود ببرند را یادآوری می نماید. هم چنین 4 عنصر دایره ای بر روی دیوار نصب کرد که توسط Lars Tornøe طراحی شده اند و علاوه بر دکوراتیو بودن، کاربردی نیز هستند.

برای اتاق نشیمن، کاناپه ای تهیه کردند که به راحتی می تواند برای مهمانانی که می خواهند شب را در منزل این زوج بگذرانند، تبدیل به تخت گردد.

فضای ناهارخوری که در امتداد اتاق نشیمن قرار گرفته است با میزی ساده و 4 جایگاه سفید رنگ Panton که توسط Verner Panton طراحی شده، تجهیز شده است.

این جایگاه اسکاندیناوی قدیمی از جنس چوب نارون را سیلویا در یکی از بازارهای لندن که اجناس قدیمی می فروشند پیدا کرد و پس از تعویض رویه اش، آن را در قسمت دیگری از اتاق نشیمن قرار داد.

در اتاق خواب نیز برای بزرگ تر نشان دادن محیط و تأمین فضایی برای قرار دادن لباس ها، کمدی نسبتاً بزررگ با درب های آیینه ای از IKEA خریداری کردند.

باوجودی که این زوج دوست داشتند سرویس بهداشتی را به طور کامل تغییر دهند، اما با توجه به شرایط و بودجه خود تصمیم گرفتند تا با اضافه کردن اکسسوری های جدید (مانند پرده سیاه و سفید و یا قفسه هایی سفید رنگ) این فضا را نیز دوست داشتنی تر نمایند. کاشی های سیاه و سفید که در بیشتر خانه های قدیمی لندن استفاده می شده به همان صورت حفظ شد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 590

به "احیای آپارتمانی در لندن توسط دو معمار خوش ذوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای آپارتمانی در لندن توسط دو معمار خوش ذوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید