انبار خودروهای آمریکایی در پارکینگ فرودگاه ها

به گزارش مجله 90 جعبه، کمبود قطعه باعث شده تا بعضی خودروسازان آمریکایی به انبار خودروهای آمریکایی در پارکینگ فرودگاه ها روی آورند.

انبار خودروهای آمریکایی در پارکینگ فرودگاه ها

خبرنگاران - نبود قطعات یدکی باعث شده تا بعضی شرکت های خودروساز آمریکایی مجبور شوند خودروهای ناقص خود را تا رفع شدن مشکل راهی پارکینگ نمایند.

بعضی شرکت های آمریکایی از جمله کلیولند تلیسز، هانی ول و ایرموایزتول به شدت درگیر نبود قطعات یدکی هستند و به همین دلیل مجبور شدند تا محصولات ناتمام خود را تا رفع شدن مشکل کمبود قطعه راهی انبارها نمایند.

مسائل در پی کمبود قطعات یدکی و الکترونیکی

کار به جایی رسیده که حالا خودروسازان آمریکایی به خاطر مشکل در چرخه تأمین قطعات خودروهای ناقص خود را در پارکینگ فرودگاه ها انبار نموده اند. نبود قطعات یدکی و الکترونیکی ماه هاست که بسیاری از فراورینمایندگان در آمریکا را درگیر نموده است.

شرکت هایی که مجبور هستند کارخانه های خود را باز نگه دارند، در کوشش هستند تا آنجا که می توانند محصولات خود را تکمیل نموده و سپس تا رسیدن قطعات تازه آنها را به صورت ناقص انبار نمایند، مشکل اصلی اینجاست که کمبود عرضه به بازار باعث شده تا فروشگاه ها و نمایشگاه های خودرو و مراکز توزیع کالا با کمبود روبرو شوند.

در حال حاضر حجم انبارداری محصولات ناقص نظیر تراکتور در میان خودروسازان آمریکایی به شکل قابل توجهی بالا رفته است. شرکت هایی که تا پیش از این به تحویل زودهنگام سفارشات مشهور بوده اند، حالا به خاطر نبود قطعات با مشکل در تحویل سفارشات خود روبه رو هستند.

به گزارش فارس به نقل از وال استریت ژورنال، از سوی دیگر بعضی از مشتریان هم علاقه ای به تحویل گرفتن کالاهای فراوری شده ندارند و این محصولات هم راهی انبارها می گردد.

منبع: بیت ران
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1693

به "انبار خودروهای آمریکایی در پارکینگ فرودگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبار خودروهای آمریکایی در پارکینگ فرودگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید