انواع مدل موی مردانه برای موهای صاف، فر، کوتاه و بلند

به گزارش مجله 90 جعبه، برای هر سلیقه و سبکی یک مدل موی مردانه مناسب و جدید وجود دارد. فرقی نمی کند موهایتان فر است یا صاف، نازک است یا ضخیم، مدل موی کلاسیک ایرانی دوست دارید یا فشن، فقط کافیست با انواع مدل ها آشنا شوید و مدل مناسب صورت گرد یا کشیده خود را تشخیص دهید.

انواع مدل موی مردانه برای موهای صاف، فر، کوتاه و بلند

خبرنگاران | سرویس آرایش و زیبایی - تاریخچه اصلاح و کوتاهی مو به اندازه تاریخ تمدن بشر قدمت دارد. مدل مو های مردانه پیوسته در حال تغییر هستند و هر سال هم استایلیست ها با ایده های تازه از راه می رسند. خواه موهایتان، موهای نازک و تاب خورده باشد، خواه ضخیم و پر حجم، صاف باشد یا فر، برای هرکس یک گزینه مناسب وجود دارد. از انواع مدل موی مردانه 2020 گرفته تا محبوب ترین مدل های موی مردانه 2019 و 2018. مدل مو ها در واقع نمایانگر تیپ شخصیتی و سبک زندگی شماست؛ بنابراین با انتخاب یک مدل موی مناسب جذابیتتان را افزایش دهید.

در این مطلب می بینید:
  • مدل موی بسیار کوتاه مردانه و مدل بوکسوری
  • مدل موی مردانه کوفی یا حلقه ای
  • مدل موی پمپادور
  • مدل موهای فر و وز پسرانه
  • مدل موی کلاسیک مردانه
  • مدل موی خامه ای پسرانه
  • مدل مو کپ مردانه و پسرانه
  • مدل موی بلند مردانه

مدل موی بسیار کوتاه مردانه و مدل بوکسوری

اگر از افرادی هستید که زود به زود به آرایشگاه می روید و مو های کوتاه را به خصوص در فصل های گرم ترجیح می دهید، می توانید در دو طرف سر حاشیه های کوچک ایجاد کنید. انواع مدل موی بوکسوری جذاب مردانه نیز که در آن دور مو ها را با ماشین یا قیچی سایه می اندازند مناسب شماست. فقط دقت کنید که این مدل ها برای صورت های گرد و مثلثی مناسب تر است و اگر صورت شما کشیده و لاغر است بهتر است به سراغ مدلهای دیگر بروید.

مدل موی مردانه کوفی یا حلقه ای

مدل مو های کوفی از سال 2018 بیشتر مد شدند. این مدل مو ها برای مردان کلاسیک و شیک پوش کاملاً مناسبند. برای مدل کوفی قسمت جلوی مو را که چندان کوتاه نیست به سمت بالا حالت می دهند.

مدل موی پمپادور

مدل موی پامپادور که از محبوب ترین مدل مو های مردانه است، درخشش، صافی و حجم خیره کننده ای دارد. در این مدل مو به سمت بالا پیچ می خورد و در بالای پیشانی برآمده می گردد. اگر موهایتان صاف است سال جاری این مدل مو را امتحان کنید.

مدل موهای فر و وز پسرانه

اگر موهایتان فر است، سال جاری دست از مبارزه کردن بردارید و آن ها را در آغوش بگیرید. مو های بلند و فر مردانه، از جذاب ترین ها است. برای دیدن مدل های بیشتر و راهنمای انتخاب مدل جدیدترین مدل های موی فر مردانه و پسرانه (سری اول) و جذاب ترین مدل های موی فر مردانه و پسرانه (سری دوم) را در خبرنگاران ببینید.

البته اگر با فر موهایتان کنار نمی آیید می توانید صافی و کراتینه مو مردانه را امتحان کنید و به چهره خود تنوع بیشتری هدیه دهید.

مدل موی کلاسیک مردانه

مدل های کلاسیک هیچ گاه تکراری و قدیمی نمی شوند. این مدل ها برای افرادی که به تیپ های رسمی و اداری علاقمندند، گزینه های مناسبی هستند.

مدل موی خامه ای و دیزلی پسرانه

در این مدل اطراف مو بسیار کوتاه تر و حتی کچل بوده و قسمت بالایی سر دارای مویی کوتاه یا بلند است. این مدل اصلاح برای انواع مو و فرم صورت مناسب است.

مدل مو کپ مردانه و پسرانه

مدل موی کوپ مردانه به دلیل داشتن فرم خاص و روش های متفاوت برای پیاده سازی، با انواع فرم های صورت هماهنگی پیدا خواهد نمود. البته این مدل بیشتر در میان مردان و پسران جوان محبوبیت دارد و استفاده می گردد. انواع مدل کپ مانند کوپ کوتاه، کوپ بلند، کپ کلاسیک، کپ دور کوتاه و ... را می توان برای فرم صورت های مختلف پیاده سازی کرد.

مدل موی بلند مردانه

مدل موهای مردانه بلند انواع مختلفی دارند که برای انتخاب آن ها باید به فرم صورت و جنس موی خود توجه کنید. در ادامه سه مدل موی بلند بسته شده برای صورت مثلثی، مدل موی لخت و موی حالت دار بلند را مشاهده می کنید.

اگر مدل های کوتاه را ترجیح می دهید پیشنهاد می کنیم انواع مدل موی کوتاه مردانه مطابق با ترند های جدید و جدیدترین مدل های موی کوتاه مردانه را نیز ببینید و در بین آن ها مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید. برای ما بنویسید کدام مدل ها به نظر شما جذاب تر است و کدام مدل ها مناسب نیست؟ چه مدل های متنوع دیگری وجود دارد که در این مجموعه نیامده است؟

برگرفته از: menshairstylesnow

منبع: setare.com
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1354

به "انواع مدل موی مردانه برای موهای صاف، فر، کوتاه و بلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع مدل موی مردانه برای موهای صاف، فر، کوتاه و بلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید