بهترین روش برای آماده سازی و مراقبت از پوست در سفر

به گزارش مجله 90 جعبه، سفر بدون شک استرس زاست و یکی از استرس ها هم داشتن چهره ای شاد و بشاش در طول سفر است . در ادامه به نکات ضروری برای آماده سازی و مراقبت پوست در مسافرت خواهیم پرداخت .

بهترین روش برای آماده سازی و مراقبت از پوست در سفر

آماده سازی پوست برای مسافرت

برای مراقبت از پوست در مسافرت فقط وسایل حمل نقل و محل اسکان خود را هماهنگ نکنید ؛ به یاد داشته باشید که قبل از سفر، پوست خود را نیز آماده کنید .

چند هفته قبل از سفر از تغییر روتین زیبایی خود ، خودداری کنید تا از واکنش های پوستی که به وسیله محصولات جدید ایجاد می شود ، خودداری کنید .

یک یا دو روز قبل از سفر ، پوست را لایه برداری ملایم کنید و از یک ماسک آب رسان استفاده کرده در آخر مرطوب کنید . این کار باعث می شود که قبل از سفر پوستتان شرایط خوبی داشته باشد.

پک زیبایی خود را آماده کنید :

برای ادامه روتین زیبایی که همیشه انجام می دهید ، هنگام مسافرت حتما پک زیبایی که مصرف می کنید را آماده کنید . یک لیست تهیه کنید تا چیزی فراموش نشود .

بهتر است از هر چیزی که به طور معمول مصرف می کنید مانند ژل شست و شو ، مرطوب کننده ، سرم و کرم های روز و شب سایز مسافرتی آن را به همراه داشته باشید .

به دلیل این که در طول سفر پوست شما تحت استرس واقع شده است ،حتما یک اسکراب یا ماسک پاک کننده را برای پاک کردن آلودگی ها از روی پوست خود ، در لیست قرار دهید.

اگر نمی خواهید هر روز موهای خود را بشویید، یک شامپوی خشک لازم است تا از چرب شدن موهای شما جلوگیری کند.

پوست خود را آب رسانی کنید :

معمولا در طول سفر برای اجتناب از مشکل پیدا کردن دستشویی، از نوشیدن آب زیاد خودداری می شود ، که یک عادت ناسالم برای شما و پوستتان است . بر عکس انجام دهید .شما باید آبی که بدنتان لازم دارد را به آن برسانید .

در حالی که نوشیدن آب کافی از سر درد مسافرت جلوگیری می کند ، لطف بزرگی برای پوستتان نیز است . آب رسانی منظم از پوسته پوسته شدن پوست و از گرفته شدن رنگ چهره جلوگیری می کند .

همیشه یک بطری آب که قابلیت استفاده مجدد را دارد به همراه داشته باشید تا بتوانید هر جا که هستید دوباره آن را از آب پر کنید .

برای جلوگیری از خشکی پوست در طول سفر ،پوست را مرطوب نگهدارید:

مسلما دوست ندارید وقتی به مقصد می رسید پوستی خشک ، گرفته و پوسته پوسته داشته باشید.زمانی که پوست را برای مسافرت آماده می کنید ، از یک ماسک مرطوب کننده استفاده کنید ، تا پوستتان مرطوب و با طراوت بماند .

شب قبل از سفر از نرم کننده همیشگیتان استفاده کنید و از قلم نیاندازید که آن را همراه با خود ببرید .

این کار به مرطوب بودن پوست شما کمک می کند و باعث می شود تازه و درخشان به نظر برسد . مرطوب کننده را در طول راه در دسترس قرار دهید و هر چند ساعت یکبار برای نرمی پوست از آن استفاده کنید .

در برابر آفتاب از پوست خود محافظت کنید :

چه با ماشین مسافرت کنید و چه با هواپیما ، پوست شما باید از اشعه های مضر UVA /UVB محافظت شود .ما می دانیم که بعضی از فرمول های ضد آفتاب ها ،بوی قوی دارند و برای استفاده چرب هستند، ولی بدون توجه به نوع آب و هوا، در زمان مسافرت یک باید است.

هم چنین از قلم نیاندازید که قبل از بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده کنید این کار از پوست شما در مقابل برنزه شدن ، آفتاب سوختگی و یا علائم پیری زودرس محافظت می کند .

راههای ساده را امتحان کنید :

نیازی نیست که از راه های فانتزی و پیچیده استفاده کنید. بسته به پوست شما، سه تا پنج فرآورده حداکثر برای شما لازم است.

این ها موارد خیلی ساده هستند: پاک کننده، ماسک، مرطوب کننده و محافظ. شما میتوانید از سرم پوست، کرم دور چشم و یا مخلوطی از روغن ها مخصوصا اگر میخواهید نگرانی هایتان را برطرف کنید، استفاده کنید.

توصیه ما به شما این است که سبک سفر کنید و فقط لوازم ضروری که گفته شد را با خود حمل کنید.نوشیدن مقدار زیادی آب و خوردن غذاهای مفید می تواند به بهتر شدن و شفافیت بیشتر پوست شما کمک کند. با این کار نصف مراقبت از پوست شما انجام شده است.

یک مرطوب کننده خوب

بله، مراقبت از پوست در مسافرت می تواند گران باشد، اما ، سرمایه گذاری روی آن می ارزد. از خرج چیزهای دیگر کم کنید و به پوست خود مقدار بیشتری اختصاص دهید.

از یک مرطوب کننده یا جوان کننده پوست یا راهکار های دیگر استفاده کنید تا از پوستتان مراقبت کنید و تغذیه آن را فراهم کنید.

برای جلوگیری از جوش زدن در روز سفر آرایش نکنید :

در طول سفر احتمال بیشتری دارد که پوستتان در معرض آلودگی و گرد و غبار قرار گیرد و وقتی آرایش دارید پوست شما نمی تواند تنفس کند ، که این مسئله دلیل اصلی جوش و تحریک پوست است .

بهترین کار این است که آرایش را فراموش کنید و تنها با یک مرطوب کننده و ضد آفتاب به سفر بروید و اجازه دهید پوستتان نفس بکشد و مرطوب بماند .

همراه با مرطوب کننده ژل شست و شو را نیز با خود ببرید تا آلودگی ها را بشورد .

استفاده از رژ لب مدت دار را کنار بگذارید :

بسکمک از خانم ها در طول سفر برای جلوگیری از تکرار رژ لب هایشان از رژ لب های مدت دار استفاده می کنند و این رژ لب ها باعث خشکی لب ها می شوند بنابراین بهتر است برای جلوگیری از خشک شدن لب ها بجای استفاده از رژ لب های مدت دار از برق لب یا رژ لب مایع همان طیف رنگ استفاده کنید.

هوای چشم هایتان را داشته باشید :

خستگی چشم ها در سفرهای طولانی باعث تیرگی و گود شدن زیر چشم ها می شود بهتر است برای جلوگیری از این حالت زیر چشم های خود تکه ای یخ یا کیسه آب سرد قرار دهید.

برای زیبایی پوست خواب کافی داشته باشید

ما می دانیم که شما می خواهید نهایت استفاده را از زمان خود داشته باشید ، اما به یاد داشته باشید که نباید خواب خود را قربانی کنید .

خیلی مهم است که ساعت طبیعی بدن خود را حفظ کنید، زیرا کم کردن میزان خوابتان بر بدن و روح و روان شما تاثیر می گذارد و در نهایت شما بدون انرژی و با چشم های پف کرده باقی می مانید .

خرید هایی در اندازه کوچک

بیشتر محصولات در اندازه های مسافرتی نیز فروخته می شوند، حتی داروخانه ها نیز نمونه های لوکسی برای ارائه دارند. به این ترتیب نیازی نیست تمام لوازم دستشویی خود را همراه ببرید و میتوانید از این لوازم محدود استفاده کنید.

مراقبت از پوست در مسافرت

برای مراقبت از پوست در سفر از ماسک صورت یا لایه بردار به صورت یک بار در هفته یا هر دو هفته یک بار استفاده کنید. این کار واقعا کمک می کند که منافذ پوست را باز نگه دارد، برای خلاص شدن از لکه های تیره و بهبودی پوست تولید دوباره سلول ها نیاز است.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1117

به "بهترین روش برای آماده سازی و مراقبت از پوست در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش برای آماده سازی و مراقبت از پوست در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید