بهترین وسایل برای چیدمان خانه های نقلی و بسیار کوچک

به گزارش مجله 90 جعبه، آیا شما هم بدنبال انتخاب مناسب ترین وسایل برای خانه کوچک خود هستید؟ به خوب جایی آمده اید چرا که در این قسمت می خواهم به معرفی بهترین وسایل و روش ها برای چیدمان خانه های نقلی بپردازم. با رعایتی نکات مهم در طراحی داخلی، شما هم به راحتی می توانید چیدمان خانه بسیار کوچک خود را به بهترین شکل انجام دهید، درست همانطور که خانه های زیر انجام داده اند. آپارتمان های زیر تمام جوانب، از فضاهای ذخیره سازی هوشمندانه گرفته تا تخت های کمجا و پنهان شونده و همچنین مبلمان چند کاره را رعایت نموده و به همین خاطر فضایی بسیار باز در خانه بوجود آورده اند. خانه های زیر هر کدام روشی متفاوت برای تزیین و چیدمان داخلی در پیش گرفته اند و در نهایت به نتیجه ای کاملا راضی کننده رسیده اند. روش های بکار رفته در آپارتمان های زیر بقدری جامع و جالب است که می تواند در دکوراسیون خانه های عظیم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین وسایل برای چیدمان خانه های نقلی و بسیار کوچک

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عکس های این مطلب را با آپارتمان زیر آغاز می کنیم که در همان نگاه اول، سادگی آن نمایان می گردد. استفاده از پالت های رنگی روشن ترکیب شده با عناصر و وسایل تهیه شده از چوب طبیعی در کنار دیوارهایی به رنگ جالب و شاد سبز، باعث شده فضایی بی نهایت لذت بخش در دکوراسیون داخلی ایجاد گردد. چیدمان خانه های نقلی باید از رنگ های روشن نهایت استفاده را ببرند. این آپارتمان نیز از با استفاده از رنگ های روشن اما متفاوت در جای جای خانه سعی نموده محیط هر اتاق را به سادگی بدون قرار دادن وسیله ای جدا کند. به همین خاطر است که فضای خانه از آنچیزی که هست عظیمتر دیده می گردد.

خوب است به نحوه قرار گیری جزیره یا میز اپن آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید چون عین عبارت با یک تیر دو هدف زدن را به خوبی نشان می دهد. این قسمت هم نقش یک میز غذاخوری یا میز اپن آشپزخانه را ایفا می نماید و هم فضایی اضافی برای نشستن در اتاق نشیمن، طوری که کاملا به تلویزیون و مبلمان اتاق نشیمن احاطه و دید کامل دارد. البته خود آشپزخانه در یک گوشه بسیار باریک قرار گرفته و فضایی بسیار دنج و گرم بوجود آورده که درآمدن از آن کار راحتی نخواهد بود. شاید آَشپزخانه کوچک بنظر رسد اما حقیقت این است که از لحاظ کابینت و فضای مناسب برای کار هیچ چیزی از آشپزخانه های عظیم کم ندارد.

اگر بدنبال آپارتمانی نقلی و کوچک اما لوکس و باشکوه هستید مدل آورده شده در زیر دقیقا مناسب شما خواهد بود. دیوارپوش های چوبی خانه رنگی تیره دارند که ظاهری لوکس و رسمی به دکوراسیون داده است. در مقابل این دیوارهای چوبی تیره، مبلمان راحتی خاکستری عظیمی قرار گرفته که ظاهری کاملا مدرن به اتاق نشیمن و پذیرایی می دهد. پنل های چوبی باعث شده فضای مدرن خانه در عین رعایت اصول سبک مدرن، گرم و دلپذیر بنظر برسد. اما موضوع مهم در خصوص این خانه نحوه استفاده از فضا و وسایل پنهان شونده مناسب در چیدمان خانه های نقلی است که در ادامه به آن خواهم پرداخت.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

دکوراسیون آپارتمان جمع و جور و نقلی همراه پلان کف سازی

چیدمان داخلی و نقشه آپارتمان 70 متری بسیار زیبا و دلباز

چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه های شیک زیر 50 متر مربع

طراحی داخلی آپارتمان 60 متری به روشی خلاقانه و کارآمد

گوشه اتاق نشیمن، دیواری خاکستری وجود دارد که در نگاه اول بنظر خالی می آید گویی که فقط برای جذابیت ظاهری ایجاد شده است، اما حقیقت چیز دیگری است! این دیوار به ظاهر خالی، یک تخت دونفره کمجا را در خود پنهان نموده است. به محض اینکه تخت خواب باز می گردد نمای کل دکوراسیون خانه تغییر می نماید و تازه متوجه می شوید که چقدر فضا توسط این کار هوشمندانه حفظ شده است. در حقیقت اتاق نشیمن این خانه کوچک نقش اتاق خواب را نیز ایفا می نماید بدون احتیاج به دیوار جدا کننده، فضای اتاق خواب فقط با تغییر رنگ از سفید به تیره شناسایی می گردد. چنین روشی برای چیدمان خانه های نقلی بسیار کارآمد و هوشمندانه خواهد بود.

طراحی جالب این خانه فقط به اتاق نشیمن و اتاق خواب مشترک خلاصه نمی گردد، آشپزخانه نیز از طرح بسیار جالب و هوشندانه استفاده می نماید. وقتی به آشپزخانه نگاه می کنید در نگاه اول بنظر می رسد فقط کابینت وجود دارد و فضایی برای کار طراحی نشده، اما شگفتی اصلی در داخل این کابینت ها پنهان شده است. وقتی دربهای کشویی کابینت باز می شوند، محیطی برای کار بهمراه سینک ظرفشویی کوچک نمایان می گردد اما در عوض کابینت ها بسیار عظیم و جادار هستند. دلیل اصلی اینکار ایجاد فضایی واحد و یکدست در دکوراسیون خانه بوده طوری که ظاهر ساده و مینیمال خانه بهم نخورد.

چیدمان خانه های نقلی

منبع: اتاق
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1167

به "بهترین وسایل برای چیدمان خانه های نقلی و بسیار کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین وسایل برای چیدمان خانه های نقلی و بسیار کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید