به توسعه تجارت خارجی در استان توجه ویژه داریم

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/کرمانشاه معاون امور مالی استانداری کرمانشاه گفت: برای شکوفای و رونق هر چه بیشتر اقتصاد استان، به توسعه تجارت خارجی توجه ویژه داریم.

به توسعه تجارت خارجی در استان توجه ویژه داریم

راهنمایی حاتمی امروز در جلسه انجام هماهنگی های لازم برای ایجاد شوتینگ فرآورده های نفتی در مرز پرویزخان، گفت: در استان علاوه بر کوشش برای ایجاد اشتغال و حل مسائل بیکاری، به توسعه تجارت نیز توجه ویژه داریم و در این راستا اقدامات مهمی برای شکوفایی هر چه بیشتر مالی استان با تاکید بر توسعه تجارت شکل گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای استقرار شوتینگ محصولات هیدروکربنیک در مرز پرویزخان گفت: به این موضوع هم به منظور حفظ منافع ملی و ملاحظات حفاظتی و هم یاری به توسعه تجارت توجه ویژه داشته ایم.

وی با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای شروع عملیات اجرایی استقرار مخزن شوتینگ محصولات هیدروکربنیک در مرز پرویزخان تا انتها اردیبهشت ماه گفت: مسئولین ذیربط باید این موضوع را به صورت ویژه دنبال و پیگیری نمایند و هر اقدامی که برای شروع عملیات اجرایی این موضوع احتیاج است در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه حرکت به سمت توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر استان را مستلزم انجام اقدامات جسورانه و دلسوزانه از سوی مدیران مطرح کرد و گفت: مدیران باید با حس مسئولیت پذیری به دنبال اجرای برنامه های توسعه ای استان باشند.

حاتمی یکی از ابزارهای مهم جهش فراوری را توسعه مرزها و بازارچه های مرزی به منظور شکوفایی تجارت بیان نمود و گفت: امیدواریم با راه اندازی مخزن شوتینگ در مرز پرویزخان هر چه بیشتر بتوانیم در راستای توسعه تجارت که شکوفایی و رونق مالی را به دنبال دارد، گام برداریم.

وی همچنین بر انجام اقدامات لازم برای توسعه ترانزیت و حمل بار از استان به خارج از کشور تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 896

به "به توسعه تجارت خارجی در استان توجه ویژه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به توسعه تجارت خارجی در استان توجه ویژه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید