توقف لیورپول در آنفیلد

به گزارش مجله 90 جعبه، تیم فوتبال لیورپول قهرمان زودهنگام رقابت های لیگ برتر جزیره در هفته سی و پنجم مقابل برنلی متوقف شد.

توقف لیورپول در آنفیلد

به گزارش خبرنگاران، در این ملاقات لیورپول بیشتر ستارگان خود را در اختیار داشت اما گویا قهرمانی زودهنگام این تیم انگیزه مبارزه را در تیم از بین برده است. دردقیقه 34 ارسال توپ فابینیو با ضربه سر زیبای اندرو رابرتسون درون دروازه حریف جای گرفت. در نیمه دوم تیم میهمان بازی نسبتا بهتری را به نمایش گذاشت و در دقیقه 69 به گل تساوی رسید.

روی یک ضربه کرنر و دفع ناقص آلیسون بکر توپ به جیمز تارکوسکی رسید و او هم موقعیت خوبی را برای خوان رودریگز فراهم کرد تا شلیک زیبای این بازیکن دور ازدستان بکر درون دروازه لیورپول قرار بگیرد.

خوان رودریگز با شلیک پای راست دروزاه لیورپل را باز می نماید.

دروازه لیورپول این گونه تا آستانه فروپاشی پیش رفت، اما ضربه یوهان گودمانسون به تیر دروازه برخورد کرد.

برنلی در دقیقه 85 تا آستانه بازکردن دروازه لیورپول پیش رفت اما ضربه یوهان گودمانسون بازیکن نروژی میهمان با بد اقبالی به تیر دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد محمد صلاح می توانست پیروزی را برای لیورپول به ارمغان بیاورد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب نیک پوپی مهار شد. این دروازه بان جوان در این بازی درخشش قابل توجهی داشت و درخاتمه بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

لیورپول با این تساوی با 93 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند. در سایر بازی های امروز نوریچ چهار برصفر مقابل وستهام مغلوب شد تا به لیگ دسته پایین تر سقوط کند. ملاقات تیم های واتفورد و نیوکاسل با رجحان دوبریک واتفورد به خاتمه رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1033

به "توقف لیورپول در آنفیلد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف لیورپول در آنفیلد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید