ویزای آمریکا: واکسن جانسون با خطرات بیش از مزایا دو باره در آمریکا استفاده می گردد

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران- خبرنگاران- با گذشت 10 روز از متوقف شدن تزریق واکسن جانسون در آمریکا، شماری از ایالات این کشور استفاده مجدد از واکسنی که گفته می گردد خطرات آن بیشتر از مزایای آن است را از سر می گیرند.

ویزای آمریکا: واکسن جانسون با خطرات بیش از مزایا دو باره در آمریکا استفاده می گردد

اگر علاقمند به دریافت خدمات هزینه ویزای توریستی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از نشریه هیل، ایالات ویرجینیا، ایلینوی، ماساچوست، نوادا و نیویورک همه اعلام کردند که پس از توقف 10 روزه، دوزهای واکسن جانسون اند جانسون را بلافاصله آغاز می نمایند.

اداره غذا و داروی آمریکا و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نیز روز آدینه اعلام کردند که واکسن جانسون دوباره می تواند مورد تجویز قرار بگیرد.

تجویز دوباره واکسن جانسون در حالی اعلام شد که پیش از این در 13 آوریل (24 فروردین) به علت خطرات پس از تزریق استفاده از این واکسن متوقف شده بود.

در میان هشت میلیون دوز واکسن جانسون که میان شهروندان آمریکا تزریق شده است، تا کنون 15 مورد با لختگی خون روبرو شدند که همه از زنان جوان هستند و سه تن جان خود را از دست داده اند و هفت نفر نیز در بیمارستان بستری شده اند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون 32 میلیون و 774 هزار و 161 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و 585 هزار و 604 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار افراد بهبود یافته نیز 25 میلیون و 330 هزار و 89 نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1507

به "ویزای آمریکا: واکسن جانسون با خطرات بیش از مزایا دو باره در آمریکا استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: واکسن جانسون با خطرات بیش از مزایا دو باره در آمریکا استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید