دادگاه انگلیسی طلاهای ونزوئلا را به گوایدو بخشید

به گزارش مجله 90 جعبه، ایسنا نوشت: دادگاه عالی انگلیس پس از آنالیز دادخواست بانک مرکزی ونزوئلا برای استرداد 890 میلیون یورو ذخیره طلای این کشور تصمیم به پرداخت آن به دولت موازی مخالفان به رهبری خوان گوایدو گرفت.

دادگاه انگلیسی طلاهای ونزوئلا را به گوایدو بخشید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

بنا بر حکم صادره از سوی دادگاه عالی انگلیس، ذخایر طلای موجود ونزوئلا در بانک انگلستان لندن به جای دولت نیکولاس مادورو به دولت موازی ونزوئلا به رهبری خوان گوایدو داده می گردد.

خبرگزاری انگلیسی PA روز پنج شنبه گزارش داد، دادگاه عالی بریتانیا پس از آنالیز پرونده ذخایر طلای ونزوئلا در لندن تصمیم به پرداخت آن به دولت موقت خوان گوایدو، رئیس جمهور خودخوانده این کشور گرفت.

طلای متعلق به ونزوئلا هم اکنون در گاوصندوق بانک انگلستان قرار گرفته است. بانک مرکزی ونزوئلا به نمایندگی از سوی دولت حاکم نیکولاس مادورو درخواست استرداد این طلاها از انگلیس را برای مبارزه با پیامدهای ناشی از پاندمی کرونا نموده است.

بانک انگلستان از استرداد این ذخایر سرباز زده است، به این دلیل که دولت موازی ونزوئلا به رهبری گوایدو نیز تقاضای دریافت این طلاها را نموده بود. پس از آن دولت کاراکاس از بانک انگلستان شکایت کرد و خواهان استرداد طلای این کشور شد.

به گزارش دویچه وله قضات دادگاه عالی انگلیس می گویند، این کشور دولت خوان گوایدو را در ونزوئلا به رسمیت می شناسد و مادورو را رئیس جمهور این کشور نمی داند. وکلای دولت مادورو نیز به سرعت اعلام کردند که تقاضای فرجام خواهند داد.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1006

به "دادگاه انگلیسی طلاهای ونزوئلا را به گوایدو بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه انگلیسی طلاهای ونزوئلا را به گوایدو بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید