درباره هواپیمایی امارات چه می دانید؟

به گزارش مجله 90 جعبه، شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین ایرلاین های خاورمیانه و دنیا به شمار می رود که دارای یکی از فعال ترین خطوط پروازی در دنیا نیز است.

درباره هواپیمایی امارات چه می دانید؟

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین ایرلاین های خاورمیانه و دنیا به شمار می رود که دارای یکی از فعال ترین خطوط پروازی در دنیا نیز است.

شرکت هواپیمایی امارات با اینکه بعد از بسیاری دیگر از ایرلاین های بزرگ و مشهور دنیا متولد، تاسیس و راه اندازی شد، در مدت زمان کوتاهی پیروز شد گوی رقابت را از بسیاری دیگر از قدرتمندترین رقبای خود برباید و وارد رقابت تنگاتنگی با آنها گردد. در واقع این شرکت در سال های اخیر تبدیل به یکی از بزرگترین، پیروز ترین و فعال ترین شرکت های هواپیمایی در منطقه خاورمیانه و دنیا شده و با خریداری هواپیماهای مسافربری جدید، بزرگ و برتر از غول های هواپیماسازی همچون بوئینگ و ایرباس، به تقویت و ارتقای ناوگان هوایی خود اقدام نموده است.

گزارشی که در وب سایت gotravelyourway آمده به ذکر بعضی حقایق و دانستنی هایی درباره شرکت هواپیمایی امارات که ممکن است تاکنون نمی دانستید، اشاره شده است:

1. در هواپیما می توانید دوش بگیرید!

در صورتی که مشتریان و مسافران بلیت جایگاه فرست کلاس را در هواپیماهای جدید و بزرگ فعال در خطوط هوایی شرکت هواپیمایی امارات تهیه و خریداری نمایند، قادر خواهند بود از خدمات شگفت انگیز و رفاهی متعددی همچون دوش حمام نیز بهره مند شوند که یکی از آنها استفاده از دوش حمام است.

2. میزبان صد فروند هواپیمای غول پیکر ایرباس A380است

هواپیماهای غول پیکر ایرباس مدل A380 از جمله معدود هواپیماهای مسافربری در دنیا هستند که ایرلاین های محدودی خریدار آنها بوده چراکه بیشتر ایرلاین های فعال و بزرگ تمایل به خریداری و استفاده از آنها دارند.

3. خدمه پروازی آن از 150 کشور دنیا هستند

شرکت هواپیمایی امارات یکی از بهترین و بین المللی ترین کادرهای پروازی در میان ایرلاین های فعال در دنیا محسوب می گردد چراکه خدمه پروازی خود را که شامل مهماندار، سرمهماندار ، خلبان و یاری خلبان می گردد، را از افراد برجسته و برتر اهل 150 کشور دنیا انتخاب و استخدام می نماید.

4. نخستین پروازامارات در سال 1985 میلادی بود

نخستین پرواز شرکت هواپیمایی امارات که در سال 1985 میلادی تاسیس و راه اندازی شده است، از مبدا شهر دوبی به مقصد کراچی پاکستان بود که در همان سال با هواپیمای بوئینگ 727 صورت گرفت. پرواز شماره EK600 تبدیل به یکی از سرنوشت ساز ترین پروازهای امارات شد و منجر به تولد یک ایرلاین جدید و بزرگ شد که بالغ بر سه هزار و 600 پرواز هفتگی به بیش از 140 شهر و 80 کشور دنیا دارد.

5. ناوگان هوایی امارات دارنده بیشترین تعداد هواپیماهای پهن پیکر است

شرکت هواپیمایی امارات جز معدود ایرلاین های دنیا است که میزبان بیشترین تعداد هواپیماهای پهن پیکر نظیر ایرباس A380 و بوئینگ 777 است. در واقع می توان گفت امارات ایرویز بزرگترین اپراتور پرواز هواپیماهای پهن پیکر مذکور در دنیا نام گرفته است.

6. فرودگاه بین المللی دوبی سومین فرودگاه پرازدحام و فعال در دنیا است

فرودگاه بین المللی دوبی به عنوان مقر اصلی شرکت هواپیمایی امارات، بعد از فرودگاههای جکس آن ویل آتلانتا در آمریکا و فرودگاه پکن کپیتال در چین، سومین فرودگاه پرازدحام و شلوغ دنیا به شمار می رود . با این تفاوت که ازدحام دو فرودگاه دیگر بیشتر مربوط به پروازهای داخلی است ولی حجم پروازهای فرودگاه دوبی بیشتر مربوط به مقاصد بین المللی و خارجی می گردد.

7. اسپانسر تیم های بزرگ ورزشی و فوتبال است

اگر شما جز هواداران فوتبالی باشید، بدون شک نام هواپیمایی امارات را بر روی پیراهن و سایر تبلیغات ورزشی و ورزشگاه های خارجی نظیر تیم های فوتبال رئال مادرید و پاریسن ژرمن مشاهده نموده اید. در واقع، امارات ایرویز همیشه یکی از بزرگترین و نخستین اسپانسرها و شرکت های حامی باشگاههای ورزشی قدرتمند در دنیا به شمار می رود.

منبع : ایسنا

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 192

به "درباره هواپیمایی امارات چه می دانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره هواپیمایی امارات چه می دانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید