زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا؛ هتلی 5 ستاره با چشم انداز استخر و کوه

به گزارش مجله 90 جعبه، از امکانات اتاق های هتل زافیرا می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، میز، تلفن و حمام اختصاصی با لوازم جانبی اشاره نمود. جذاب ترین ویژگی اتاق ها، بالکن آن ها است که مکان فوق العاده ای برای لذت بردن از آرامش موجود در هتل است.

زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا؛ هتلی 5 ستاره با چشم انداز استخر و کوه

با اقامت در هتل زافیرا از خدماتی همچون نظافت روزانه، اتو و خشک شویی برخوردار خواهید بود. با وجود 4 رستوران موجود در هتل، مسئله ای از بابت غذا نخواهید داشت. غذاهای ترکی، ایتالیایی و دریایی در این رستوران ها سرو می گردد. پس از گردش می توانید به باشگاه ورزشی رفته و یا در استخرهای سرپوشیده و روباز هتل شنا کنید. خدماتی همچون اسپا، ماساژ، پدیکور و مانیکور در هتل زافیرا موجود است.

از دیگر جذابیت های هتل زافیرا، ساحل اختصاصی آن است که هواداران زیادی دارد. اگر خانوادگی به سفر می روید، باید بگوییم که هتل زافیرا با وجود استخر و زمین بازی بچه ها خاطره خوشایندی در ذهن بچه ها به یادگار می گذارد.

جالب است بدانید که با یک ساعت رانندگی از فرودگاه قاضی پاشا، برای رزرو هتل زافیرا دلوکس ریزورت کلیک کنید. به غیر از این هتل، هتل آرماس پرستیژ آلانیا هم جزو گزینه های محبوب از دید گردشگرانی است که به آلانیا سفر نموده اند.

بر اساس نظرسنجی های صورت پدیرفته نیز، کاربران از کیفیت خدمات هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا رضایت کامل داشته اند و ابراز تمایل نمودند که در صورت سفر مجدد به این شهر، به این هتل مراجعه خواهند کرد. در ضمن می توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل زافیرا آلانیا دلوکس ریزورت

فاصله هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا تا Sealanya: 4 دقیقه

فاصله هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا تا مسجد Konakli : 6 دقیقه

فاصله هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا تا برج ساعت Konakli : 7 دقیقه

فاصله هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا تا مرکز فرهنگی Alaettinoglu: 8 دقیقه

فاصله هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا تا Sarapsa Hani: 9 دقیقه

فاصله هتل زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا تا بازار Alara: 11 دقیقه

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 929

به "زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا؛ هتلی 5 ستاره با چشم انداز استخر و کوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زافیرا دلوکس ریزورت آلانیا؛ هتلی 5 ستاره با چشم انداز استخر و کوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید