زلاتان: تا وقتی بازیکنی بهتر از خودم نبینم، ادامه می دهم

به گزارش مجله 90 جعبه، مهاجم تیم ملی فوتبال سوئد اعلام نمود تا وقتی بازیکنی بهتر از خودش نبیند، به بازی کردن ادامه می دهد.

زلاتان: تا وقتی بازیکنی بهتر از خودم نبینم، ادامه می دهم

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپورتال، زلاتان ابراهیموویچ با 40 سال سن یکی از مسن ترین بازیکنان حرفه ای فعال در سطح بالای فوتبال اروپا است. اگر سوئد به جام جهانی زمستانی راه یابد، مهاجم باتجربه این تیم در قطر 41 ساله خواهد شد. مسن ترین بازیکن جام جهانی تا به امروز، عصام الحداری دروازه بان مصر با 45 سال و 161 روز در جام جهانی 2018 بود، در حالی که اسطوره کامرون روژه میلا با 42 سال و 39 روز مسن ترین گلزن جام جهانی است که توانست در جام جهانی 1994 این رکورد را به نام خود ثبت کند.

زلاتان ایبراهیموویچ درباره بازنشستگی از فوتبال گفت: تا زمانی که کسی بهتر از من بیاید به بازی ادامه می دهم. من نمی خواهم فقط برای اینکه در ترکیب باشم به بازی ادامه دهم. بازی کردن برای تیم ملی هیجان زیادی دارد و من دوست دارم تا زمانی که می توانم برای تیم ملی کشورش بازی کنم.

تیم ملی سوئد بعد از حذف کردن جمهوری چک از انتخابی جام جهانی باید به ملاقات لهستان برود و مقابل این تیم بازی کند. لهستان به علت کنار گذاشته شدن روسیه از انتخابی جام جهانی، بدون بازی صعود کرد و حالا یکی از این دو تیم سهمیه حضور در جام جهانی قطر را به دست خواهد آورد.

معمولا بازیکنان به ویژه مهاجمان چنانچه بسیار آماده و سرحال باشند تا سن 36 سالگی می توانند در سطح نخست فوتبال اروپا بازی نمایند اما مهاجم سوئدی میلان همه حد و مرزها را پشت سرگذاشته است به طوری که با وجود گذشت از 40 سالگی همچنان آماده است و قصد خداحافظی ندارد. این بازیکن در پی تمدید قرارداد با میلان برای یک فصل دیگر است و می خواهد همچنان به بازی کردن ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1987

به "زلاتان: تا وقتی بازیکنی بهتر از خودم نبینم، ادامه می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان: تا وقتی بازیکنی بهتر از خودم نبینم، ادامه می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید