گواردیولا: اخراج کردن آرتتا اشتباه بزرگی از جانب مدیران آرسنال خواهد بود

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- پپ گواردیولا سران آرسنال را به صبر و شکیبایی در قبال میکل آرتتا دعوت نموده است.

گواردیولا: اخراج کردن آرتتا اشتباه بزرگی از جانب مدیران آرسنال خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، آرسنال که هم اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر واقع شده است، سه شنبه شب با باخت سنگین 4-1 مقابل منجسترسیتی در دیداری خانگی، از لیگ کاپ انگلیس حذف شد تا فشارها روی آرتتا به بالاترین حد خود برسد. در این شرایط گواردیولا فکر می نماید آرتتا هنوز هم می تواند در آرسنال به پیروزیت برسد.

آن ها مرتکب اشتباهی عظیم و فاحش خواهند شد اگر... کاملا مطمئنم به او اعتماد خواهند کرد. کار تحلیلگران را که تحلیل نتایج است درک می کنم. اما من سال های سال کنار میکل بودم و می دانم که او انسان و مخصوصا سرمربی خارق العاده ای است. فقط مدتی به زمان احتیاج است و سپس او خوب کار خواهد نمود. من جزو مدیران (آٰرسنال) نیستم. به نظرم آن ها اشتباه عظیمی می نمایند اگر پیش خودشان فکر نمایند که... به او اعتماد خواهند کرد. آن ها با میکل به دو جام دست یافتند و این در حالی بود که مدت ها این اتفاق در آن باشگاه رخ نمی داد. در این شرایط ناشی از پاندمی و با در نظر دریافت مصدومیت ها و بازی هایی که داشتند، خوب بازی کردند.

گواردیولا در ادامه اضافه نمود:

متاسفانه شغل ما متکی به نتایج است. اما فوتبال در یک هفته به سرعت تغییر می نماید. من می توانم از تجاربم کنار او بگویم؛ ما یکی از پیروز ترین تیم های تاریخ انگلیس را داشتیم و اگر میکل نبود، آن پیروزیت ها نصیب ما نمی شد. برای ساختن یک تیم به زمان احتیاج است، درست مثل فرصتی که در فصل اول به من داده شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1311

به "گواردیولا: اخراج کردن آرتتا اشتباه بزرگی از جانب مدیران آرسنال خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: اخراج کردن آرتتا اشتباه بزرگی از جانب مدیران آرسنال خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید