15 عکسی که شما را عاشق بمبئی می کند

به گزارش مجله 90 جعبه، مومبای با نام سابق بمبئی یکی از مهم ترین شهرهای هند است. این شهر، گردشگران زیادی دارد که عاشق جاذبه های متنوع آن می شوند.

15 عکسی که شما را عاشق بمبئی می کند

مومبای یکی از شهرهای مهم هند و مرکز تجاری این کشور است. در ادامه 15 عکس را مشاهده می کنید که گوشه ای از فرهنگ و جاذبه و زیبایی های بمبئی را نشان می دهد.

دروازه هند، در سال 1924 ساخته شده است و از همان زمان تا به حال، به عنوان سمبل شهر بمبئی شناخته می شود.

پل کابلی Bandra Worli بخشی از زندگی روزمره اهالی این شهر است. زیبایی این سازه توجه هزاران توریست را از سراسر این کشور جلب کرده است.

درگاه حاجی علی در سال 1431 ساخته شده است. این سازه یکی از زیباترین نمونه های معماری بمبئی است. این آرامگاه، زیارتگاهی برای مسلمانان هند است.

بندرگاه بمبئی یکی از مهم ترین بنادر هند در قرون نوزدهم و بیستم میلادی بود. این بندر به عنوان دروازه هند شناخته می شود. همین بندر باعث شد که بمبئی به عنوان مرکز تجاری این کشور رشد کند.

سواحل متعدد این شهر جایی برای استراحت و آرامش اهالی است. اهالی معمولا مرتب به سواحل شهر سر می زنند و از امکانات و فضای آن استفاده می کنند.

دوبی غات بزرگ ترین رخشویخانه روباز دنیا است؛ یکی از چندین جاذبه خاص بمبئی که باعث شده این شهر به عنوان شهر آرزوها شناخته شود.

قطارهای محلی بمبئی بخشی جدانشدنی از زندگی اهالی این شهر هستند. این قطارها منبع شگفتی برای توریستان سراسر دنیا هستند.

گردشگاه Bandstand یکی از بهترین نقاط شهر برای دیدنی دریا و دیدن مردم شهر است.

مومبای به عنوان مرکز تجاری هند، شهری است که با سرعتی زیاد در حال توسعه است. بیش از 18 میلیون نفر در آن زندگی می کنند و هنوز هم صدها مهاجر هر روز از سراسر این کشور جذب مومبای می شوند.

پایانه Chhatrapati Shivaji، مهم ترین ایستگاه قطار بمبئی، یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث دنیای یونسکو و یکی از شلوغ ترین ایستگاه ها در کل هند است. در بیرون از شهر بمبئی این ایستگاه به عنوان سمبل این شهر مشهور است.

تاکسی های زرد و مشکی مومبای kaali peeli حدود یک قرن است که در خدمت سیستم حمل و نقل عمومی مومبای هستند.

مومبای میزبان تعدادی از جوامع ماهیگیری تاریخی است. در زبان محلی به آن ها کولی می گویند و به عنوان ساکنان اصلی جزیره ای شناخته می شوند که بعدها بمبئی را تشکیل داد.

هنرهای خیابانی جذابی در مومبای پیدا می شود که در منطقه ها غربی شهر، می توانید بهترین آثار هنر خیابانی را ببینید. این آثار موضوعات متنوعی دارند؛ از هنرمندان بالیوود گرفته تا پیام های سیاسی و اجتماعی.

هتل کاخ تاج محل در کولابا جایی فراتر از یک هتل تاریخی در یک شهر است. برای مدت یک قرن، به عنوان یک لندمارک غیرقابل جایگزین در جنوب بمبئی شناخته می شود.

مومبای بدون شک یکی از پرجنب وجوش ترین شهرهای هند است. شهری که بدون شک هر کسی در سفر به هند باید از نزدیک ببیند.

اگر دوست دارید به بمبئی سفر کنید، با کمک خبرنگاران، بهترین تورهای ترکیبی هند را جست جو و بهترین و ارزان ترین تور را که از طریق معتبهترین آژانس های توریستی ارائه می شود، خریداری کنید.

آفر تور هند

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1958

به "15 عکسی که شما را عاشق بمبئی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 عکسی که شما را عاشق بمبئی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید