آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد

به گزارش مجله 90 جعبه، آرام چوب فراوریی سرویس خواب با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و فراوری انواع تخت نوزادی و سرویس تخت و کمد فعالیت می­کند.

آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام آرام چوب، اگر تاکنون حتی یکبار در گوگل به قصد یافتن مدل های جدید و بروز سرویس خواب سرچ نموده اید حتما به سایت آرام چوب سر زده اید و نمونه کارهای زیبا و با کیفیت فراوری شده در این مجموعه را مشاهده نموده اید. امروز به بهانه تغییر مکان و گسترش کارخانه آرام چوب به سراغ مدیرعامل مجموعه رفتیم تا در خصوص تغییرات و محصولات جدید آن گزارشی را برای علاقمندان ارائه کنیم.

آقای ابراهیمی مدیریت کارخانه از اتفاقات خوبی که در مکان جدید رقم خورده، صحبت کرد که در صدر آنها اشتغال تعداد بیشتری از جوانان زحمتکش ایرانی است. اما همانطور که می دانید آرام چوب به عنوان فراوری نماینده تخصصی سرویس خواب نوزاد و تخت دو طبقه شناخته شده است که طرح ها و مدل های متفاوت فراوری شده در سایت و اینستاگرام آرام چوب قابل مشاهده است. همچنین مدل های جدید سرویس خواب نوزاد و طرح های جدید تخت دو طبقه به مرور به سایت اضافه خواهد شد. اما خبر دیگر اضافه شدن محصولات جدید به خط فراوری می باشد که به گفته آقای ابراهیمی، به زودی مدل های جدید انواع میز تلویزیون و میز LCD دیواری مدرن و کلاسیک به سبد کالای این مجموعه اضافه خواهد شد. ضمن اینکه فراوری سرویس خواب نوزاد، سرویس خواب نوجوان، سرویس خواب جوان و سرویس خواب دو نفره با جنس چوب و MDF کامل با روکش رنگ از محصولات اساسی در خط فراوری جدید کارخانه می­ باشد.

پس اگر به دنبال خرید سرویس چوب نوزاد خود هستید یا قصد ایجاد تغییردر دکوراسیون اتاق خواب خود یا فرزندانتان را دارد، آرام چوب بهترین انتخاب برای شماست. مزیت های خرید از آرام چوب برای شما علاوه بر اطمینان از جنس و کیفیت عالی محصولات این است که تمام محصولات چوبی دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند تا شما بدون دغدغه از هر کجای ایران بصورت اینترنتی یا حتی تلفنی یک محصول ایرانی را خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

ما هم امیدواریم که این مجموعه و تمام عزیزانی که با کوشش زیاد در امر فراوری در کشور عزیزمان فعالیت می­ نمایند موفقیت های روز افزون داشته باشند تا همه با هم ایرانی آباد بسازیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 267

به "آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد" امتیاز دهید

2 کاربر به "آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرام چوب تولیدکننده تخصصی سرویس خواب نوزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید