آسمان صاف مرکز طی 5 روز آینده، ورود سامانه بارشی ضعیف به تهران از اواسط هفته آینده

به گزارش مجله 90 جعبه، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام نمود که آسمان تهران طی پنح روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و از بعدازظهر سه شنبه (21 دی ماه)، با نفوذ سامانه بارشی نسبتا ضعیف، افزایش ابرناکی و در پاره ای نقاط، گاهی بارش باران، برف و وزش باد مورد انتظار است.

آسمان صاف مرکز طی 5 روز آینده، ورود سامانه بارشی ضعیف به تهران از اواسط هفته آینده

به گزارش خبرنگاران، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی پنج روز آینده شرایط جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و با استقرار جوی پایدار، در منطقه ها پرتردد شهری، همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا، پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است بعدازظهر سه شنبه، 21 دی ماه با نفوذ سامانه بارشی نسبتا ضعیف، افزایش ابرناکی و در پاره ای نقاط (به ویژه بخش های شمالی و غربی استان) گاهی بارش باران، برف و وزش باد مورد انتظار است.

آب وهوای تهران در دو روز آینده نیز اینگونه پیش بینی شده است: هوای تهران فردا، شنبه، 18 دی ماه در روز کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود و شب کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود است. دمای هوا در کمترین و بیشترین حالت خود بین 11 تا 3درجه سانتیگراد خواهد بود. دمای تهران در روز یکشنبه، 19 دی ماه بین 11 تا 2 درجه سانتیگراد و آسمان صاف و غبارآلود خواهد بود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای 11- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1887

به "آسمان صاف مرکز طی 5 روز آینده، ورود سامانه بارشی ضعیف به تهران از اواسط هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان صاف مرکز طی 5 روز آینده، ورود سامانه بارشی ضعیف به تهران از اواسط هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید