شروع اعمال محدودیت در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12

به گزارش مجله 90 جعبه، جانشین رئیس پلیس راهور گفت: در حال حاضر ترافیک از انتهای آزادراه تهران ـ شمال تا محدوده نساء و گچسر به طول حدوداً 12 کیلومتر به صورت توقف ـ حرکت و حاکی از سفر هموطنان به محورهای شمالی است.

شروع اعمال محدودیت در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ ایوب شرافتی درباره آخرین شرایط محور های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز در حال شکل گیری، اما پرحجم و در طول محور روان است.

جانشین رئیس پلیس راه راهور اضافه کرد: در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12 امروز اعمال محدودیت را در جهت شمال به جنوب (چالوس به کرج) آغاز کردیم و از ساعت 15 تردد از دوراهی شهرستانک به سمت شمال کشور به صورت یک طرفه خواهد بود و هم اکنون نیز ترافیک از انتهای آزادراه تهران ـ شمال تا محدوده نساء و گچسر به طول حدوداً 12 کیلومتر به صورت توقف ـ حرکت و حاکی از سفر هموطنان به محور های شمالی است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور های شمالی کشور در روز گذشته، گفت: در جهت های بین استانی در روز گذشته کاهش 17 درصدی تردد را شاهد بودیم، اما ترافیک در محور های شمالی 12 درصد افزایش را تا ساعت 24 نشان داد و شب گذشته ترافیک سنگینی در محور چالوس داشتیم که مجبور شدیم ساعت یک بامداد جهت را یک طرفه و محور را روان کنیم.

این مقام انتظامی اظهار داشت: هم اکنون در سایر محور ها مانند آزادراه قزوین ـ رشت و فیروزکوه شرایط عادی است، اما محدودیت های مبنی بر تردد کامیون ها اعمال و اطلاع رسانی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1093

به "شروع اعمال محدودیت در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اعمال محدودیت در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید