آغاز به کار دوره کشوری آنست ویژه مربیان جستجو و نجات کشور در اصفهان

به گزارش مجله 90 جعبه، این دوره آموزشی ویژه 90 نفر از مربیان سگ های جستجو و نجات بوده و با حضور مربیان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات جمعیت استان اصفهان برگزار می شود.

آغاز به کار دوره کشوری آنست ویژه مربیان جستجو و نجات کشور در اصفهان

به گزارش خبرنگاران از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، دوره آموزشی کشوری مربیان سگ های جستجو و نجات با حضور مدرسان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات استان اصفهان شروع به کار کرد.

احمد سلطانی معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مراسم شروع به کار این دوره با اشاره به نقش تیم های آنست در عملیات جستجو و نجات بر ضرورت ارتقای دانش و مهارت مربیان سگ های جستجوگر تأکید کرد و گفت: برنامه ریزی سازمان امداد و نجات برای تربیت مربیان واجد شرایط ارائه این آموزش ها برای انتقال دانش و تجربه مربوط به سایر کشورهای منطقه است.

امیر جلالیان نیز هدف از برگزاری این دوره را ارتقای توان عملیاتی تیم های آنست اعلام و شرح داد: این دوره آموزشی ویژه 90 نفر از مربیان سگ های جستجو و نجات بوده و با حضور مربیان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات جمعیت استان اصفهان برگزار می شود.

سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه دوره آموزشی به صورت تئوری و کارگاه های عملیاتی اجرا می شود، یادآور شد: مباحث این دوره شامل جستجو و نجات، کار در شب، فرمان پذیری، قوانین ایمنی، برخورد با مصدوم و دیگر مباحث تخصصی در این زمینه خواهد بود.

63065/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 156

به "آغاز به کار دوره کشوری آنست ویژه مربیان جستجو و نجات کشور در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار دوره کشوری آنست ویژه مربیان جستجو و نجات کشور در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید