تور استرالیا ارزان: استرالیا بالگردهای اروپایی را با مدل آمریکایی جایگزین می نماید

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران به نقل از ای بی سی نیوز، بعد از آنکه استرالیا به بهانه خرید زیردریایی های هسته ای آمریکا و انگلیس، قرارداد دهها میلیارد دلاری خرید زیردریایی های متعارف از فرانسه را لغو کرد؛ اکنون قرار است به ازای تحویل 12 فروند بالگرد یواچ-60 بلک هاوک یا شاهین سیاه از آمریکا، 6 فروند بالگرد ان اچ- 90 اروپایی را بازنشسته کند.

تور استرالیا ارزان: استرالیا بالگردهای اروپایی را با مدل آمریکایی جایگزین می نماید

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

اوایل صبح امروز شنبه، آژانس همکاری های نظامی آمریکا اظهار داشت که کنگره را درجریان این قرارداد فروش که شامل تجهیزات و خدمات جانبی بالگردها می گردد؛ قرار داده است. ارزش این قرارداد حدود یک میلیارد و 300 هزار دلار برآورد می گردد.

نیروی دریایی استرالیا پیشتر هم 24 فروند بالگرد یواچ-60 بلک هاوک در پایگاه هوایی آلباتروس داشت و به این ترتیب، تعداد این نوع بالگرد در ناوگان هوایی اش به 36 فروند خواهد رسید.

این در حالی است که استرالیا اوایل 2021، همه 47 فروند بالگرد اروپایی ان اچ-90 را با ادعای نقص ایمنی و احتیاج به تعمیر، از دستور پرواز خارج کرد.

برخورداری از بلک هاوک های بیشتر به استرالیا قابلیت انجام عملیات های ضد زیردریایی، تجدید تدارکات از راه انتقال هوایی و عملیات های امداد و نجات را می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1745

به "تور استرالیا ارزان: استرالیا بالگردهای اروپایی را با مدل آمریکایی جایگزین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: استرالیا بالگردهای اروپایی را با مدل آمریکایی جایگزین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید