اعتراض رسمی پیکان به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر

به گزارش مجله 90 جعبه، باشگاه پیکان تهران نسبت به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قبل از صدور حکم کمیته استیناف درباره ملاقات با سایپا اعتراض کرد.

اعتراض رسمی پیکان به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ عصر نو بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پیکان بیان کرد که سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران با وجود این که حکم کمیته انضباطی ملاقات سایپا و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر هنوز از سوی کمیته استیناف فدراسیون تایید نشده، اقدام به ایجاد تغییر نتیجه این مسابقه در بخش نتایج بازی ها و اعمال آن در جدول مسابقات لیگ برتر نموده است.

با وجود این که تیم فوتبال پیکان در زمین مسابقه با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست داد و پرونده مذکور با اعتراض باشگاه پیکان در کمیته استیناف در حال آنالیز است، اما سازمان لیگ فوتبال نتیجه 3 بر صفر را در جدول مسابقات اعمال نموده است.

از این رو باشگاه پیکان تهران اعتراض رسمی خود را به این موضوع انجام داد. در نامه ای که امروز مسوولان پیکان به ریاست سازمان لیگ فوتبال ارسال نموده اند، خواستار پیگیری این مساله و برگرداندن تغییرات جدول رده بندی روی سایت این سازمان شده اند.

لازم به ذکر است؛ روز گذشته مهدی تارتار، سرمربی پیکان تهران هم بعد از ملاقات با نفت مسجدسلیمان نسبت به این موضوع گلایه کرد و اعتقاد داشت تغییر در جدول رده بندی به وسیله سازمان لیگ فوتبال روحیه شاگردانش را قبل از مسابقات پایین آورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1634

به "اعتراض رسمی پیکان به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض رسمی پیکان به ایجاد تغییر در جدول رده بندی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید