تور آلمان ارزان: بازدید از مقاصد شگفت انگیز در شمال آلمان

به گزارش مجله 90 جعبه، مقاصد شمال آلمان

در سراسر کشور آلمان شما می توانید مقاصد باورنکردنی پر از زیبایی های طبیعی، جاذبه های تاریخی، نشانه های مذهبی و فرهنگی جالب را پیدا کنید. اگرچه که نقاط مهمی مانند فرانکفورت و مونیخ ارزش جستجو را دارند اما قطعا شما نمی خواهید مقاصد شمال آلمان و شهرستان های بزرگ آن را از دست بدهید. شمال آلمان دارای مقاصدی کمتر شناخته شده مانند شهر بندری لوبک (Lübeck)، شهر شلوغ هامبورگ (Hamburg) و شهر با معماری گوتیک استرالسوند (Stralsund)می باشد. با جستجو در این مکان های فوق العاده و باور نکردنی در شمال آلمان از زمان خود در Deutschland لذت ببرید. با خبرنگاران همراه شوید تا بعضی از مقاصد شمال آلمان را با یکدیگر مرور نماییم.

تور آلمان ارزان: بازدید از مقاصد شگفت انگیز در شمال آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

هلیگولند | Heligoland

زمانی که می خواهید از همه چیز دور شوید سخت است که مکانی بهتر از هلیگولند را پیدا نمایید. این جزیره یکی از مقاصد شمال آلمان بوده که به علت فقدان ترافیک اتومبیل ها در آن شناخته می گردد. برای اطمینان از این موضوع بهتر است در آن قدم بزنید. البته که دسترسی به این جزیره تنها به وسیله کشتی و یا هواپیما امکان پذیر خواهد بود. کشتی های کاتاماران همه روزه به هامبورگ سفر می کنند و این گزینه مناسبی می باشد تا سفری یک روزه را با آن ها به جزیره هلیگولند داشته باشید. علاوه بر چشم انداز ها شگفت انگیز و عکاسی های سرگرم کننده محبوب شما می توانید زمانی را برای بازدید از موزه محلی و بعلاوه پناهگاه تاریخی این جزیره بگذارید. جزیره نزدیک به نام دون (Düne) سواحل افسانه ای و آب های شفاف را برای بازتماشامایندگان ارائه می کند.

کوه های هارز | Harz Mountains

در ارتفاعات مرکزی آلمان دامنه کوه های هارز وجود داشته که بین الب (Elbe) و رودخانه وسر (Weser) نهاده شده است. با توجه به محیط زیبا و قله های فوق العاده، کوه های هارز میزبان چندین روستا و شهر محبوب می باشد. در بدهرزبورگ (Bad Harzburg) شما می توانید با استفاده از تله کابین خود را به بعضی از این کوه ها برسانید. در ورنیگرود (Wernigerode) نیز شما می توانید یک قلعه رومی را مشاهده کرده و بعلاوه از خانه های چوبی این منطقه بهره مند شوید. در هر زمستان در منطقه گلسار (Goslar) شما می توانید یک شهر کوهستانی را با یک بازار پر جنب و جوش برای کریسمس مشاهده نمایید. از جمله دیگر مقاصدی که برای بازدید از کوه های هارز می توان به آن اشاره نمود تال (Thale)، برونلگ (Braunlage) و استولبرگ (Stolberg) می باشد.

ویسمار | Wismar

این شهر بندری که در ساحل دریای بالتیک نهاده شده است یکی دیگر از مقاصد شمال آلمان می باشد که دارای معماری تاریخی بوده و به طرز شگفت آوری به خوبی حفظ شده است. ویسمار به عنوان بخشی از لیگ هانسیتیک (Hanseatic League) بوده و در زمان های مختلف تحت حکومت سوئدی نهاده شده است تا امروزه فرهنگی متنوع را به نمایش بگذارد. از جمله جاذبه های مهم ویسمار می توان به صخره های هلندی قرن شانزدهمی و تاسیسات هنری به نام واسرکونست (Wasserkunst)، کلیسای آجری قرن چهاردهمی به نام سنت نیکولای، پلازای بزرگ مرکزی به نام ام مارکت (Am Markt) و درختان بزرگ تزیین شده با سرهای سوئدی به نام Schwedenköpfe اشاره نمود. ویسمار بعلاوه یک مکان محبوب برای سفر با کشتی های کروز بوده که می تواند چشم انداز هایی زیبا و عاشقانه را در غروب آفتاب ایجاد نماید.

سیلت | Sylt

یکی از جزایر محبوب در آلمان سیلت نام داشته که متعلق به گروه جزایر فریسی می باشد. این جزیره در حال حاضر تبدیل به یکی از معروفترین مقاصد شمال آلمان شده است. این جزیره یک ترکیب فوق العاده از چشم انداز ها روستایی و اقامتگاه های مدرن می باشد. شما با یک پیاده روی کوتاه می توانید از میان خانه های قدیمی و فضاهای باز عبور کرده و خود را در ساحلی باشکوه دریابید بعلاوه می توانید در یک مجموعه معاصر اقامت نمایید. این جزیره بعلاوه برای تورهای گردشی در داخل آن و دوچرخه سواری نیز بسیار محبوب می باشد. شما می توانید غذاهای دریایی را در منوی رستوران ها مشاهده کرده و نباید فراموش کنید که رستوران را بدون چشیدن طعم برگر ماهی نمادین سیلت ترک ننمایید.

استرالسوند | Stralsund

هر کسی که در پی تاریخ یا معماری منحصر به فرد باشد حتما از شهر استرالسوند به عنوان یکی از مقاصد شمال آلمان تماشا خواهد نمود. این شهر شمالی آلمان که تماما با معماری گوتیک ساخته شده است بسیاری از داروخانه ها، مغازه ها، رستوران های محلی و کلیساهای قدیمی را درون خود داشته که قدمت آن ها به قرون وسطی می رسد. استرالسوند یک بندر می باشد که یکی از اسکله های آن به کشتی گورچ فوک (Gorch Fock) متعلق است. این یک کشتی بادبانی آلمانی بوده که غرق شده بود و پس از جنگ جهانی دوم به وسیله روس ها بازسازی شده و مورد استفاده نهاده شد. امروزه بازتماشامایندگان می توانند از این کشتی تماشا کرده و بعلاوه نحوه زندگی ملوانان در گذشته را مشاهده کنند. بعلاوه موارد دیگری نیز در این شهر وجود داشته که ارزش تماشا دارند مانند موزه تاریخ فرهنگی و بعلاوه موزه اقیانوس شناسی معاصر و آکواریوم این شهر که از جاذبه های تماشای آن می باشند.

جزیره روگن | Rugen Island

یا کمی فاصله گرفتن از سواحل شمالی و در دریای بالتیک شما می توانید بزرگترین جزیره در آلمان را پیدا کنید. جزیره روگن به عنوان محل آرامش و چشم انداز ها زیبا شناخته شده است. این به علتی سواحل پر زرق و برق و صخره های بسیار زیبای آن می باشد. سرگرمی در فضای باز بزرگترین جاذبه در جزیره روگن می باشد. شما می توانید در اینجا به اسب سواری پرداخته و یا در امتداد صخره های Königsstuhl پیاده روی نمایید. از آنجا که اطراف جزیره روگن را آب فرا گرفته است بنابراین غذاهای دریایی قطعا چیزی است که شما می توانید در رستوران های اینجا آن را سفارش دهید. مطمئن شوید که از ماهی محلی به نام fischbrötchen یا همان شاه ماهی در نان تازه رول شده سفارش خواهید داد.

شورین | Schwerin

مرکز استان مکلنبورگ و پامرانیا غربی، شورین می باشد. این یک شهر زیبا و ارام و یکی از مقاصد شمال آلمان بوده که به علت قلعه ها و دریاچه های اطراف آن شناخته شده است. برجسته ترین نقطه در بازدید از شورین، قلعه شورین بوده که در حال حاضر تبدیل به ساختمان مجلس کنندگان شده است. در نزدیکی ان شما می توانید مجموعه هنری شورین و بعلاوه آلتن گارتن (Alten Garten) زیبا را مشاهده نمایید. اگر روحیه شما در پی تماشا چشم اندازهای زیبا می باشد می توانید با پرداخت هزینه ای اندک و بعلاوه با کمی راه رفتن به بالای کلیسای جامع شهر رفته و از آنجا چشم انداز ها نفس گیر این منطقه را مشاهده نمایید.

هامبورگ | Hamburg

دومین شهر بزرگ آلمان هامبورگ بوده که بندری بزرگ و مرکز تاریخی، فرهنگی در منطقه می باشد. در هامبورگ از لحاظ دیدگاه ها و فرهنگ سطح بالایی از زندگی شناخته شده است. در این شهر که از مقاصد شمال آلمان به شمار می رود کونتشال (Kuntshalle)، موزه هنر و صنایع دستی، موزه بین المللی صنایع دریایی و بعلاوه موزه هامبورگ را از دست ندهید. هامبورگ تعداد پل های بیشتری نسبت به ونیز، لندن و آمستردام روی هم دارد. بنابراین یک قایق سواری در این شهر حتما می تواند برای شما جالب توجه باشد. شما بعلاوه می توانید یک رویداد ورزشی را در Deutsches Schauspielhaus مشاهده کرده و یا از نوشیدنی ها و شبگردی در منطقه استرنچانز (Sternchanze) لذت ببرید.

لوبک | Lubeck

با توجه به محل قرارگیری این شهر که در میان رودخانه تریو (Trave) و دریای بالتیک واقع شده است، لوبک دارای تاریخچه ای طولانی بوده و به عنوان یکی از بنادر تجاری و بعلاوه یکی از مقاصد شمال آلمان شناخته می گردد. لوبک برای بازتماشامایندگان موارد بسیاری را برای تماشا یا انجام دادن یا کشف کردن ارائه می کند. بسیاری از این جاذبه های تماشای در آلتستاد (Altstadt) یا بخش قدیمی شهر واقع شده اند. در اینجا شما می توانید آثار گوتیک مارینکیرچه (Marienkirche)، بیمارستان هیلیگن گیست (Heiligen-Geist)، راتاوس قرن دوازدهم و خانه ویلی برنت (Willy Brandt) که در حال حاضر تبدیل به موزه ای برای زندگی و سیاست بشر شده است را مشاهده نمایید. مسلما ساختار برجسته شهر هولستنتور (Holstentor) می باشد که یک دروازه غول پیکر با دو برج بوده و به عنوان ورودی شهر لوبک در قرون وسطی مورد استفاده قرار می گرفته است.

کشور آلمان دارای جاذبه های تماشای بسیاری می باشد. با توجه به قدرت صنعتی این کشور و کارخانه های چند صد ساله آن که به تنهایی برای گردشگران مجذوب کننده می باشد، به علت موقعیت قرارگیری و بعلاوه تاریخ شگفت انگیز ان چه در زمان قرون وسطی و چه در زمان جنگ های جهانی بسیار مورد توجه است. هر کدام از بخش های آلمان تماشای های خاص خود را دارد که برای کسانی که به این کشور سفر می کنند پیشنهاد می نماییم آن ها را از دست ندهند.

منبع: www.touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور آلمان ارزان: بازدید از مقاصد شگفت انگیز در شمال آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: بازدید از مقاصد شگفت انگیز در شمال آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید